Jump to content

velgen pakket

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand nog een mooie mod voor velgen het liefst een pakket (ik had het spel opnieuw geinstaleerd en kon ze niet meer vinden)

Geplaatst: (bewerkt)
heeft iemand nog een mooie mod voor velgen het liefst een pakket (ik had het spel opnieuw geinstaleerd en kon ze niet meer vinden)

Ik heb er een gevonden voor je je kan hem >hier< downloaden. Zie ook >dit< topic waar Typhoon de link gaf.

Voorproefje:

wheel_gn3_1.jpeg

En hoort dit hier wel thuis in dit topic?! :)

Bewerkt: door -Matthijs-

Bekijk dit topic even, daar heb ik net een mooi pakket voor velgen gepost.

EDIT: die Matthijs zegt had ik dus gepost :)

Bewerkt: door Typhoon

Bekijk dit topic is, in dit topic had iemand anders namelijk ongeveer dezelfde vraag als jou. Typhoon heeft toen een mooie mod opgezocht en hem daar gepost.

Veel plezier met de mod ;)

Edit: Er waren al weer 2 mensen me voor, waaronder Typhoon zelf :puh:

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Misschien omdat je de textures of zo er niet in hebt gezet? Je moet dan iets fout gedaan hebben..

Geplaatst:

Dat komt omdat je hem niet helemaal goed hebt geinstaleerd, op die site die ik je gaf staat: Download SPC Wheel Pack 1.0 Die heb jij waarschijnlijk gedownload, maar je moet ook Download Vehicle.txd by Pumbars & Slayer downloaden, daarna zal hij het wel doen. Vehicle.txd moet je in GTA San Andreas --> Models --> Generic plaatsen.

Succes ;)

Geplaatst:

maar dat heb ik al lang gedaan die vehicle.txd

maar weet iemand miss hoe je een filmpje die wmp is omzet naar mpg voor het intro filmpje te veranderen

maar dat heb ik al lang gedaan die vehicle.txd

Je ziet allemaal .dff bestandjes dat houd in dat je hem met de IMG tool moet instaleren. Even een kleinte tut voor je gemaakt. Download dus het velgen pakket, en pak het uit.

1. Download de IMG Tool >hier< en download hem.

2. Pak het bestand uit, en zet de uitgepakte bestanden in je San Andreas map. Meestal Progam Files> Rockstar Games> GTA San Andreas. (Hoeft niet persé maar is wel handig.)

3. Start je IMG tool op, en ga naar File > open. Ga dan hierheen:

gta34pp.th.jpg

4. Je krijgt dan allemaal bestanden te zien. Ga dan naar Edit > Find.

editfind3qj.th.jpg

5. Je gedwonloade velgenpakket bestaat uit allemaal bestanden, het 1e bestand heet: wheel_gn1.dff. Typ dit in bij Find en druk op [ENTER]. Je zal dan direct naar het bestand worden gebracht:

find25tp.th.jpg

6. Ga dan naar Commands > Replace en zoek de map op waar je je bestanden hebt uitgepakt. Als je die gevonden hebt klik je op het bestand dat vervangen moet worden in dit geval: wheel_gn1.dff. Klik op 'Ok' Je bestand is nu vervangen, zo moet dat bij elk bestand het is wat werk maar je krijgt er wat voor terug!

7. Als je dit gedaan hebt bij alles bestanden ga je naar: Commands > Rebuild Archive.

8. Als je dit allemaal gedaan hebt, bij alle bestanden. Dan moet je het bestandje vehicle.txd downloaden en plaatsen in GTA San Andreas\models\generic.

Volgens mij moet je het zo doen.. Succes! :)

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...