Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Why the fuck maar je hier gelijk 3 topics over?? En het zou mischien wel erg handig zijn als je erbij verteld wat voor een melding hij erbij geeft, want het lijkt mij erg sterk dat je helemaal niks kunt downloaden dan zit er iets serieus mis in je comp.

Geplaatst:

Als je werkelijk geen enkele download kan installeren lijkt het me onwaarschijnlijk dat het aan de downloads ligt, niet? Als je 's wat meer info geeft kunnen we je misschien helpen:

Welke downloads probeer je,

Welke problemen zijn er,

Heb je de readme gelezen + begrepen,

etc.

Geplaatst:

ik download de hele rats maar dan staat er aleen dff bestanden en tdx bestanden en een readme file maar verder kan ik er niets mee :(

ik probeer alle downloads

EDIT door Lantyz: Niet dubbelposten svp. Gebruik de EDIT-knop.

Geplaatst:

Maar wat is er dan mis met die dff en tdx bestanden?

Sommige downloads moet je (handmatig) installeren. Dus dan moet je die bestanden wel op de plek zetten waar ze horen. Dit staat beschreven in de readme die je bij de download krijgt.

Geplaatst:

DAN MOET JE GOED IN DE READ ME LEZEN daar staat alles goed in, als je het van www.gtagames.nl gedawload hept ;) ( maar je moet gewoon effen goed lezen)

• 4 weken later...
Geplaatst:

;)

[EDIT door Lantyz: Even opletten wat je post, spijkertje. Aan berichten zoals dit heeft helemaal niemand wat, en wordt onder 'spam' gerekend. Lees de regels van dit forum even door.]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je die .dff en .tdx bestanden hebt, heb je de IMG tool editor nodig, daarmee kan je bestanden vervangen, heel vreemd maar bij mij zegtie altijd dat dat niet kan omdat ze in gebruik zijn, ik snap er echt niks van.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

volgens mij is er iets mis met je computer ofwel heb je AL die downloads staan onder een of andere map ( mischien )

OK

;)

Geplaatst:
volgens mij is er iets mis met je computer ofwel heb je AL die downloads staan onder een of andere map ( mischien )

OK

;)

In dit tipic is in November voor het laatst gepost. Het is fijnt dat je wil helpen maar haal a.u.b geen oude topic onnodig weer boven water.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...