Klokkie89 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ik zat net wat plaatjes te bekijken en toen kwam ik deze tegen.. \ das het hidden interior van liberty city airport in San Andreas. op dat bord staat dat er een vliegtuig vertrekt naar tokio en aangezien dat de enige egte stad is die bestaat (voor zover ik weet) dagt ik dat ze miss de volgende GTA op tokio gaan baseren.. of miss met andere steden er nog bij en dan heel japan/China (weet ik veel in welk land die stad ligt ook staat er Carcer op. van Carcer City, waar een reclamespotje van is op de radio van SA.. weet niet of het al bekend was en of er al soort van bewijs bij geleverd is.. srry van ut posten dan.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Bekijk dit topic eens Daar is het ook gepost. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 aah shit ik dagt weer met een nieuwtje te komen was het al bekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.