mickey Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Hey allemaal, Ik was laatst de Donald Duck aan het lezen, en ik dacht: Waarom maak ik eigenlijk geen duckstad gebouwtjes? Ik vond het zelf wel lollig klinken, dus ben ik even aan de slag gegaan(let niet op het paadje): De textures moeten nog wat aangepast. Ik ga nog wat andere gebouwtjes maken, die ik later ook waarschijnlijk ingame ga zetten en uitbrengen. (Ik weet niet of ik nu copyright schend, zo ja, spijt het me, en mag het weg gehaald worden ) Rates/Comments Please. Greets, Mickey In-game screens geldpakhuis: Bewerkt: 15 juni 2006 door mickey Reageren
gybrus Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 interesant idee ja de textuurs moet je wel effe update en ga je ook interieur maken?? greets gybrus Reageren
mickey Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ja, er komt ook een interieur, met een kluis(hopelijk vol met geld) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik vind het wel een geinig idee. Kluis vol met geld. Kun je er ook in zwemmen. Al dat geld worden zeker veel cilinders. Reageren
mickey Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ja, ik moet gewoon een munt ontwerpen, en die héél veel keer kopieren. Het zwemmen word denk ik wat moeilijker. Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik zou gewoon een plane erop leggen, het een beetje buigen, en dan er een geld texture op zetten. Bespaart aardig wat polys :x . Reageren
gybrus Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) wat dacht je van een geld textuur en dan heuveltjes plane en dan die geld textuur erop anders kun je wel heel veel dffjes maken en cols... greets gybrus EDIT: BB was me voor EDIT2:oeps BS natuurlijk Bewerkt: 13 juni 2006 door gybrus Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 wil ingame wil ingame wil ingame wil ingame wil ingame zij ik al dak die ingame wil?? hij is vet echt een origineel idee Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 hah vet idee maak heel ducklstad na, en cj word donald haha het pakhuis van oom dagobert en ja ik ben nog steeds een groot donald duck fan Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 gheghe, geinig idee Ga zo door, hoop dat ik nog veel duckstadse dingen van je zie Vind het alvast een mooi pakhuis Reageren
EXIT Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 leuk idee je kunt ook een buldozertje op het geld zetten Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Die Pakhuis moet je dan gebruiken als bank dat je geld kan stelen Reageren
[Baz] Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ja erg leuk, misschien wat om een intrieur te maken ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.