coz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hier de bouwtekening die de zware jongens konden bemachtigen http://duckman.pettho.com/sc_cover/v_moneyb1.html Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Leuk idee! Misschien is het ook leuk om een bulldozer op het geld te zetten (zoals in de strip) zodat het net lijkt alsof je écht door het geld heen rijd... Kutgw! Reageren
Daan007 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Gaaf idee Als je in het geld wilt zwemmen kan je het vullen met water en er een goed laag overheen doen Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Je moet inderdaad water in het gebouw doen. En dan de water texture vervangen door een geld texture. en dan de rest vullen met niet-solid geld textures ofzo. Zou leuk zijn als alles geheel in Donald Duck cartoon style is. Ik vind dit een zeer origineel idee. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 leuk en dan ook nog een dagobert in het gebouw zetten heli op het dak, ik heb een bouwtekening van donalds huis, die kun je er ook neer zetten Reageren
[Baz] Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Je moet inderdaad water in het gebouw doen. En dan de water texture vervangen door een geld texture. en dan de rest vullen met niet-solid geld textures ofzo.Zou leuk zijn als alles geheel in Donald Duck cartoon style is. Ik vind dit een zeer origineel idee. ik zat er ook aan te denken of iemand ooit eens een duckstad mod ofzo kom maken, maarja, de plattengrond bestaat niet Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 daar heb je gelijk in, sommig plattegronden zijn er wel, zoals donald's huis dagoberst geldpakhuis en katrien zijn huis, maar voor de rest heb je niks Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Moet je het ook speciaal maken netals iets van, dat je een baan moet zoeken, en dat je akn rijden enzo. Zou stoer zijn. Reageren
Daan007 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Je kan best een mod maken voor Duckstad maar dat is wel moeilijk denk ik. Door bv alle personages veranderen in eenden en Cj veranderen in DD. En gewoon veel vrolijke huizen is de stijl van Duckstad met een paar hoofd gebouwen zoals het Pakhuis een schuilhol van de Zware jongens de jonge woudlopers blokhut, Willie wortels huis, en het Standbeeld van Cornelis Prul . PS Het zou mooi zijn als het Pakhuis op een berg staat Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Als je interieur maakt verdienen een hoop geld met robbery missies echt een leuk idee Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ha ha leuk! Ben altijd al fan geweest van Donald Duck en lees die nog altijd! Het lijkt me ook wel grappig als je bijv. van Mound Chiliad ofzo de Vesuvius maakt, met daarop het hutje van Zwarte Magica. Ik wil in ieder geval zeggen dat ik het ook een zeer origineel idee vind, ik ben benieuwd naar het resultaat! Reageren
013West Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 je zou ook de gangs kunnen veranderen in de zware jongens en bijv. heksen zoals madame mikmak en zwarte magica en je zou ook een bos kunnen maken met de booswichten club met broer konijn en die schildpad Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 De auto van Donald maken is ook geen slecht idee. Reageren
mickey Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 @ Iedereen: Bedankt voor de Ideeën. Die houd ik zeker in mijn achterhoofd. Ik heb mijn model ingame gezet, ik heb alleen wat problemen.(mijn model is onzichtbaar ) Zodra het me gelukt is hem goed ingame te krijgen horen jullie het. Greets, Mickey Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Je moet inderdaad water in het gebouw doen. En dan de water texture vervangen door een geld texture. en dan de rest vullen met niet-solid geld textures ofzo.Zou leuk zijn als alles geheel in Donald Duck cartoon style is. Ik vind dit een zeer origineel idee. ik wou ook al zeggen dat je de water textuur door geld moet vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.