mickey Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik heb hem nu eindelijk goed ingame! Zie de eerste post voor een paar screens. Reageren
Schno009 Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ik zou hem wat groter scalen, hij lijkt me wat klein, voor de rest is hij wel goed Reageren
Donwell Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Heel mooi! Misschien kun je het ingang-trapje wat meer kleur geven? Want nou kan ik niet zien wat waar is... Reageren
EXIT Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik ben niet zeker maar volgens mij mag je het niet uitbrengen als je GTI mod Reageren
mickey Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Even een paar mededelingen: -Ik heb een geld texture gevonden, ik weet alleen niet of hij goed is: Kan ik deze gebruiken als geld texture? - Ik denk erover alle teksten en dergelijke in het Nederlands te maken. - Ik zoek een ervaren modeller die een skin van donald duck kan modellen. Als je interesse heb, PB me even. - Ik ben begonnen met het interieur van het geldpakhuis.Screens komen zo snel mogelijk. Greets, Mickey EDIT: @ Tectron: Ik gebruik alleen GTI omdat het makkelijker is om te modden(minder files). Ik ga hem niet releasen als hij GTI in staat. Bewerkt: 16 juni 2006 door mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 persoonlijk vind ik goud mooier, maa rje zou het zo kunnen doen Reageren
ShortY- Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Zeer leuk idee , wat misschien ook leuk zou zijn, om in de "tuin" van het geldpakhuis ook nog allemaal bordjes neer te zetten met grappige teksten erop zoals: "keep away," "Dont even TRY to come in here." Dit is in de Donald Duck ook al zo . Hopelijk wordt het nog wat. Keep up the good work. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Je nieuwe screens, waarin CJ in duckstad loopt, is supergoed gelukt, best grappig om dat te zien Ga zo door! Reageren
Caltson Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Even een paar mededelingen:-Ik heb een geld texture gevonden, ik weet alleen niet of hij goed is: Kan ik deze gebruiken als geld texture? - Ik denk erover alle teksten en dergelijke in het Nederlands te maken. - Ik zoek een ervaren modeller die een skin van donald duck kan modellen. Als je interesse heb, PB me even. - Ik ben begonnen met het interieur van het geldpakhuis.Screens komen zo snel mogelijk. Greets, Mickey EDIT: @ Tectron: Ik gebruik alleen GTI omdat het makkelijker is om te modden(minder files). Ik ga hem niet releasen als hij GTI in staat. hey, mooi textures ik ken niet veel van textures maare...als je die texures naast elkaar kopieert gaan sommige muntstukken toch maar in de helft stoppen enz.? voor de rest,is alles zeer mooi gelukt proficiat Greetz Reageren
Jarno Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik ben niet zeker maar volgens mij mag je het niet uitbrengen als je GTI mod Hij heeft net 1 model ingame. Waarschijnlijk zal hij later zijn gebouwen in een clean San Andreas of iets dergelijks zetten. Als hij het als (Onofficiele)-addon voor GTI neerzet mag het wel. Mickey... Simpel maar goed gemodelt alleen kan je voor het exterieur maar ook beter andere textures uitzoeken. Zoals de ingang (Niet de ingang zelf maar trappetje enzo). Ga zo door iniedergeval . Reageren
mickey Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 @ Baz: Ik heb even gezocht, maar maar een texture gevonden die nog een beetje redelijk is: Het lijkt alleen niet echt op geld. @ Jarno: Klopt, de texture van de ingang is een beetje slecht. Ik zal nog wel even een nieuwe zoeken. Ik heb trouwens een probleem.Ik heb gehoord dat je maar 5 objecten aan San Andreas kan toevoegen. Dus kan ik bijna niks releasen voor bij San Andreas. Dus lijkt me de enige mogelijkheid er een Total Conversion van te maken. Wat vinden jullie daarvan? Greets, Mickey Reageren
mickey Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ok, goed om te horen dat je zo enthousiast bent. Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Op aanvraag topic gesloten. Omdat ze er een Total Converstation mod willen vanmaken. Ze waren niet akkoord met topic titel wijzigen. Dus ik sluit het topic maar. En dan kunnen jullie voortaan hier posten. Hopelijk heb ik hier goed met gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.