X-Qyeh Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Ik zoek al enige tijd een programma om stukjes uit een film te kunnen opnemen, bijvoorbeeld om 'Voice-Overs' te maken. Maar ik heb al een programma gebruikt genaamd "Fraps" (Een game-opname programma) maar deze is bedoelt voor games en als ik dus iets opneem tijdens het de film met Fraps gaat het heel erg schokkerig doen tijdens het opnemen en afspelen.. Dus zou iemand een beter programma weten? (Voice-Over = Stukjes uit een echte film waarbij ze de stemmen en geluiden bewerkt hebben.) Bewerkt: 13 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
ikt Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Als je Camre koopt krijg je soms ook nog ''wat'' videobewerkingssoftware. (Bij hardeschijfcamera's) Anders weet ik het niet. Probeer Cyberlink eens. Die heeft ook goede software. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Als je Camre koopt krijg je soms ook nog ''wat'' videobewerkingssoftware. (Bij hardeschijfcamera's)Anders weet ik het niet. Probeer Cyberlink eens. Die heeft ook goede software. Het liefts wil ik gratis software en cyberlink is niet gratis zag ik Maar alsnog heel erg bedankt.. Dus weet je misschien een gratis programma? Reageren
Marius Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Als het opnemen en/of afspelen schokkerig gaat dan ligt dat waarschijnlijk aan jouw computer die niet snel genoeg is om tegelijk dingen af te spelen(films, games) en op te nemen. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Mijn PC bevat: 3500+ ADM GeForce 6600 128 mb geheugen (heel snel) 160 gigabyte harde schijf Geluids kaart weet ik niet Dit is in iedergeval best snel, maar ik denk dat dat programma er niet voor bedoeld is om films op te nemen (ik bedoel kleine stukjes) Hypercamp vind ik opzich wel goed, alleen als ik ik het wil afspelen, dus dat stukje film wat ik net opnam staat het beeld gewoon stil.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.