Jump to content

Heb een groot Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hed het een keer met de boxjes, ik was zo dom om te denken dat systeemherstel gecrasht was en dus zette ik de pc uit... ik startte hem weer op en wat zag ik: de geluid en videokaart was niet meer zichtbaar, er restte maar 1 ding: windows opnieuw laten installeren bij een computerzaak omdat systeemherstel en andere backup programma's niet meer werkten en we geen windows ce hebben geehad

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een nieuwe DVD brander gekocht !!! :Y

alleen hij zegt gewoon weer hetzelfde

hij zegt dat windows het niet in het gehuegen kan laden

en dat er een code39 ontbreekt :?

maar wat is nou code 39 is dat in het regedit ofso

of iets anders,en dat hij het niet in het gehuegen kan laden :-(

want ik word er helemaal gek van :@

ik heb effe een screen gemaakt en dit komt er te staan als ik de hardware wil toevoegen

screen2zp.png

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Op de site van Microsoft staat het duidelijk en uitgebreid beschreven. Er staat dat je driver corrupt is. Had je misschien bij je dvd-brander een cd'tje meegekregen? Als dat zo is kun je eens proberen om die driver te installeren.

Microsoft code 39 informatie

Kun je even het merk en het type van je nieuwe DVD brander geven? Dan kan ik zoeken naar drivers.

Bijvoorbeeld:

Atapi (Merk) MEGA48SPEED (type)

('k Verzin maar wat)

Mvg

Flitskikker

EDIT: Vertaling van de oplossing op de site die royboyvdv gaf:

Oplossing

WAARSCHUWING: Als je de Register editor niet goed gebruikt, kan het ernstige problemen veroorzaken zodat je Windows opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat die problemen kunnen worden opgelost. Gebruik de register editor op eigen risico.

Voor informatie over het bewerken van het register, bekijk de "Verander sleutels en waardes" Help topic in de register editor (Regedit.exe) of het "Toevoegen en verwijderen van informatie in het register" en "Register data bewerken" Help topics in Regedt32.exe. Maak eerst een backup voordat je aan de slag gaat in de editor. Als je Windows NT of 2000 gebruikt, moet je ook je Noodhersteldiskette updaten.

Om dit probleem op te lossen moet je deze stappen volgen:

1. Start de Register Editor (Regedt32.exe).

2. Zoek naar de UpperFilters waarde onder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

3. Klik in het Bewerken-menu op Verwijderen/Delete en klik dan op OK .

4. Zoek naar de LowerFilters waarde onder dezelfde registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

5. Klik in het Bewerken-menu op Verwijderen/Delete en klik dan op OK .

6. Sluit de Register Editor af. LET OP: Als je de Upper- en LowerFilters heb verwijderd, werkt waarschijnlijk CD-opneem-software niet meer goed. Deze moet je opnieuw installeren. Als het probleem terugkomt, neem dan contact op met de maker van het CD- of DVD-ROM station.

7. Als je klaar bent met het verwijderen van de waardes, moet je de computer opnieuw opstarten.

Bewerkt: door flitskikker

@Flitskikker: dit is het merk: HL -DT -ST DVDRAM GSA-4167B

@Royboyvdv: ik heb een cd meegekregen maar als ik hem erin doe dan doet hij toch niks

want die computer wilt hem niet in het gehuegen laden. :-(

en windows opnieuw installeren had ik al z,n vermoeden dat het dat was maar ik ga nog effe

in het Regedit kijken. :Y

EDIT: het is opgelost!!!! ik heb het in het Regedit verandert wat er bij Flitskikker stond ik had een paar programmatjes verwijdert en hij doet het..... Flitskikker hartstikke bedankt voor de Hulp !!

Bewerkt: door nick11123

Je kunt nu ook DVD's kijken. Misschien kan het in Windows Media Player, maar beter kun je een programma als Cyberlink PowerDVD verkrijgen. Het is niet gratis, alleen de trail wel: Klik. Vraag me niet welke link het is. :N

PS: Ook GTA spelen hè? ;):puh:

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

bedankt voor de linkjes :D

maar helaas.... :-(

:D heb ik het er al bij gekregen bij me aanschaf van me dvd brander

met kompleet PowerDVD nero burning room en nog veel meer :Y

en het werkt als een zonnetje....

en ik ben vandaag had ik de hele computer schoongemaakt en viruscanners doorheengehaald

en hij zij dat hij de trojan horse er ook heb uitgehaald dus dat is ook weer weg :cya:

en oja Flitskikker: ik heb alleen Gta III dus die zal ik weer eens gaan spelen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...