Jump to content

General Lee Vs .Levi.

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Mijn signature komt na die van jou.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

7

• Ewoud

3

• Flame^

2

• Grove St.

2

Geplaatst:

Je andere battle is niet afgelopen, of mag je alvast een topic maken?

Geplaatst:

Die is wel afgelopen hoor, er staat: stemmen tot 12 juni. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel even battle-en, als je tenminste tegen mij wilt. Als het mag, dan edit ik mijn bericht en verschijnt de signature er vanzelf.

Edit//

Signature: Kanye West

kanyewest26rt.png

[URL=http://imageshack.us][IMG=http://img222.imageshack.us/img222/3125/kanyewest26rt.png][/URL][/URL]

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik wil graag tegen je battlen, .Levi.

Een echte tegenstander. :D

Ok, ik moet nog wat aan me signature doen, dus je mag hem alvast inleveren. :)

Ok, we gaan beginnen met deze battle.

General Lee

nieuwesig1gy.png

.Levi.

kanyewest26rt.png

----------------------------------------

Levi, veel succes.

Stemmen kan tot 18 juni.

>>> Door .Levi.: Oke succes dude! ;)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Levi for life!

Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen [:puh:]. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt!

General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( :sst: ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken.

De tekst is ook niet goed (Balzac font).

Levi gmv.

Levi off course... !

Zeer strak en netjes ingerenderd.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:
Levi for life!

Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen [:puh:]. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt!

General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( :sst: ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken.

Levi gmv.

Alles staat hierboven, Levi's is gewoon mooier gemaakt. De effecten zitten ook goed in elkaar gedraait.

Stem: .Levi. ;)

Geplaatst:

Levi

Erg mooi effect, past ook goed bij Kanye's eigen style, veel klasse en rustig.

De render is goed, en de tekst maakt het geheel af, die balkjes eronder ook goed gedaan.

Bij General Lee vindt ik zowiezo de kleur al niet zo goed (Gradient map?), waardoor het eerste opzicht ook niet geweldig is. De bolletjes zijn wel leuk gemaakt, en dat wazige erachter ook. Toch mist er wat, maar ik heb zelf ook geen idee wat.

De tekst is fout, ik wordt zelf nogal gek van het Balzac font, en alleen wit is ook niet geweldig.

Mijn stem gaat naar .Levi.

Geplaatst:
Levi for life!

Levi gmv.

Niks aan toe te voegen. Mooi gedaan Levi, zeer netjes :>

Geplaatst:

Levi for life!

Levi gmv.

Niks aan toe te voegen. Mooi gedaan Levi, zeer netjes :>

Niks aan toe te voegen.:puh:

Dynamic

Geplaatst:

Ik stem voor Levi omdat ik hem gewoon veel strakker vind.

Die van Lee is ook wel mooi maar die van Levi gewoon mooier :puh:

Geplaatst:

ik stem voor general lee. het ziet er mooier uit. die zwarte balken geven een soort tv effect.

levi: ik hou erg van die combinatie, maar ik hou niet echt van rap sigs enz.

mijn stem gaat naar general lee

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...