San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Onderwerp: Freestyle Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Mijn signature komt na die van jou.
Grove St. Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Je andere battle is niet afgelopen, of mag je alvast een topic maken?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Die is wel afgelopen hoor, er staat: stemmen tot 12 juni.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wil er echt niemand?
.Levi. Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik wil wel even battle-en, als je tenminste tegen mij wilt. Als het mag, dan edit ik mijn bericht en verschijnt de signature er vanzelf. Edit// Signature: Kanye West [URL=http://imageshack.us][IMG=http://img222.imageshack.us/img222/3125/kanyewest26rt.png][/URL][/URL] Bewerkt: 16 juni 2006 door .Levi.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik wil graag tegen je battlen, .Levi. Een echte tegenstander. Ok, ik moet nog wat aan me signature doen, dus je mag hem alvast inleveren.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ok, we gaan beginnen met deze battle. General Lee .Levi. ---------------------------------------- Levi, veel succes. Stemmen kan tot 18 juni. >>> Door .Levi.: Oke succes dude! <<< Bewerkt: 16 juni 2006 door .Levi.
Arjen Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Levi for life! Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen []. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt! General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken. De tekst is ook niet goed (Balzac font). Levi gmv.
Ewoud Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Levi off course... ! Zeer strak en netjes ingerenderd. Bewerkt: 16 juni 2006 door Ewoud
Grove St. Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Levi for life!Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen []. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt! General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken. De tekst is ook niet goed (Balzac font). Levi gmv. Alles staat hierboven, Levi's is gewoon mooier gemaakt. De effecten zitten ook goed in elkaar gedraait. Stem: .Levi.
Slimm Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Levi Erg mooi effect, past ook goed bij Kanye's eigen style, veel klasse en rustig. De render is goed, en de tekst maakt het geheel af, die balkjes eronder ook goed gedaan. Bij General Lee vindt ik zowiezo de kleur al niet zo goed (Gradient map?), waardoor het eerste opzicht ook niet geweldig is. De bolletjes zijn wel leuk gemaakt, en dat wazige erachter ook. Toch mist er wat, maar ik heb zelf ook geen idee wat. De tekst is fout, ik wordt zelf nogal gek van het Balzac font, en alleen wit is ook niet geweldig. Mijn stem gaat naar .Levi.
Flame^ Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Levi for life!Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen []. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt! General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken. De tekst is ook niet goed (Balzac font). Levi gmv. Niks aan toe te voegen. Mooi gedaan Levi, zeer netjes :>
Dynamic Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Levi for life! Ik luister veel naar Kanye, heb verschillende albums van hem, dat is dus zeker een voordeel in deze battle. Heel mooi nieuw effect, weer Sharpen []. Een minpunt is je tekst, die had je misschien dezelfde kleur kunnen laten. Nu zijn het 2 kleuren, bruin en blauw. Maar goede plaats en de border is ook goed gelukt! General Lee heeft ook een mooie signature, zeker. Maar die zwarte balken ( ). Dat hebben heel veel mensen op GameRenders ook. Is dat nieuw ofzo? Ik vind het echt niet mooi. Maar op een of andere manier vind ik je signature een beetje ehmm.. Het ziet er prachtig uit, maar het heeft iets wat het minder mooi doet lijken. De tekst is ook niet goed (Balzac font). Levi gmv. Niks aan toe te voegen. Mooi gedaan Levi, zeer netjes :> Niks aan toe te voegen. Dynamic
W3sl3y Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik stem voor Levi omdat ik hem gewoon veel strakker vind. Die van Lee is ook wel mooi maar die van Levi gewoon mooier
Backsmash Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik stem voor general lee. het ziet er mooier uit. die zwarte balken geven een soort tv effect. levi: ik hou erg van die combinatie, maar ik hou niet echt van rap sigs enz. mijn stem gaat naar general lee
Recommended Posts