Jump to content

Welke Minigames?


Pietje II

Recommended Posts

Je hebt in alle GTA's verscheidene zijmissies, minigames en dergelijke. Sommige tellen mee voor de 100%, andere zijn gewoon voor de lol. Een paar voorbeeldjes:

- In GTA: SA heb je bijvoorbeeld het basketballen, ook kan je nog altijd Courier missies doen, maar er zijn ook bij voorbeeld Pimp Missies bijgekomen, Lowrider Challenges, Triathlon, Robbery van huizen, Treinmissies, enz. enz...

- In GTA: LCS heb je bij voorbeeld de 'See the Sight Before your Flight ' missies, Slash TV, Karmageddon enz. enz...

- Uiteraard heb je ook nog de standaard zijmissies die tot nog toe in ieder GTA verschenen is, zoals Vigilante, Paramedic, Brandweermissies...

Maar wat zou jij nou graag in GTA: IV als nieuwe minigame/zijmissie zien?

We nemen dus maar ook even aan dat alle zijmissies/minigames die in GTA: SA, GTA: VC, GTA: LCS, GTA: III, ofwel alle zijmissies/minigames die al in de verschenen GTA's verschenen zijn, dat deze allemaal ook weer gebruikt worden in GTA: IV, dus je hoeft dan geen reacties te plaatsen als: "Ik zou graag weer het basketballen uit GTA: SA weer terug willen zien..."

Goed, mij lijkt het nou wel leuk om bijvorbeeld eens te kunnen surfen. Dan komen er van die hoge golven en kan je daarover heen surven om punten te halen ofzo. Ook lijkt het mij leuk om als piloot te werken, dat je dan met bijv. een AT 400 passagiers mag overvliegen. 8) Ook lijkt mij skateboarden e.d. wel een keer leuk.

En wie weet nog wel een sport, naast basketballen, zoals honkballen, dat je dan naar zo'n stadion heen moet en dat je dan kan spelen, of misschien wel voetbal. Ook lijkt het mij leuk dat je mensen kan overvaren, bijv. met een pond, of met een luxe cruiseschip. 8) Of met een mammoettanker goederen van haven naar haven varen.

Deze lijken mij best leuk als zijmissies/minigames in GTA: IV, maar wat zouden jullie nu willen zien in GTA: IV? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    3

  • Mister.X

    2

  • TomHagen

    2

  • coz

    1

*

straatspelletjes

als er paar luitjes op terasje aan het schaken/dammen/armworstellen/balletjeballetje/*weetikveelwatte* zijn dat je kan aanschuiven

*

bij een golfbaan kunnen golven

bij een bowlingbaan kunnen bowlen

bij een tennisbaan kunnen tennissen

oftewijl

paar minigames rondom gebouwen en plekken die toch steeds weer terugkomen

We nemen dus maar ook even aan dat alle zijmissies/minigames die in GTA: SA, GTA: VC, GTA: LCS, GTA: III, ofwel alle zijmissies/minigames die al in de verschenen GTA's verschenen zijn, dat deze allemaal ook weer gebruikt worden in GTA: IV, dus je hoeft dan geen reacties te plaatsen als: "Ik zou graag weer het basketballen uit GTA: SA weer terug willen zien..."

maar daarop wel even deze uitzondering

*

GUUUUUUUUUUUUUUUUUURANGA

(zat in gta1 / gta2 :puh:

de beloning die gezegd werd (gouranga in scherm) bij het omverrijden van een soort van kleine processie (stuk of 8 mannetjes achter elkaar lopend) met natuurlijk leuk geldbedragje en wanted level :puh: )

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag willen dat je met die straatracers wat meer kon doen. dat je bijvoorbeeld een auto krijgt waar je mee moet racen en dt je die dan eerste helemaal moet opvoeren enzow om te kunnen winnen.

Ook lijkt het mij leuk dat je mensen kan overvaren, bijv. met een pond, of met een luxe cruiseschip.

helemaal mee eens :Y maar dan wel dat je gewoon vrij kunt varen dat je dan naar haven 1 moet varen en dannaar haven 2 en dan weer naarr haven 3 en ga zo maar door.. en dan dat er een stuk of 5 verschillende havens zijn waar je heen kan..

golfen lijkt me idd ook wel grappig.

vissen met die vissersbootjes :puh: en dan voor elke vis een 10tje vangen ofzow en als je een haai vangt dat je dan 500 krijgt..

die gouranga dingetjes waren idd ook wel grappig :puh: die mogen ook wel weer trug.

dat was hem wel denk ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Of net als met taxi mensen wegbrengen, busmissie's. Dat is ook wel leuk. Of scherpschut cursis bij het leger, hoe meer doelen om, hoe meer geld. En wat denk je van wegsleep missie's, dat je met een sleepwagen kapotte auto's van de weg moet slepen na een ongeluk. Als er een dierentuin is: de dieren voeren (ga jij maar even de leeuwen voeren...). Nog een iddee, wat er toch nooit in zal komen maar wat wel leuk is, explosieven dienst. Dat je oude bommen of mijnen moet ontschadelijk moet maken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • passagieren vliegen
  • weer mensen met de bus vervoeren
  • basket ballen (zonder dat je die verdwijnt als je ergens "fout" saved

en dat van dat konkballen en dat soort wil ik echt niet want het is GTA geen Fifa of iets dergelijks :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn lijst

Bowlen(Wedstrijden enzo.)

Darten(Dat zou wat worden op de consoles :puh: )

Vissen(Dat je ook echt hengels kan kopen,karperhengeltje :puh: )

Surfen

Passagiers vervoeren(Met bus en vliegtuig)

Bagage op vliegvelden naar vliegtuigen brengen, en trappen neerzetten.

Vuilnisman zijn, echt containers ophalen

Huizenverkoper(Mensen echt huizen van binnen laten zien)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk alles wel uit sa (pimpmissies, taxis, basketballen etc) alleen die spelletjesautomaten vind ik maar niks... Ook wil ik nog wel kunnen biljarten en lowrider challenges doen :) (en dansen)

Maar het lijkt me leuk om basketballen bijvoorbeeld 1 tegen 1 of 5 tegen 5 te doen maar niet alleen :)

en de bovengenoemde dingen lijkt me ook cool :)

Verder zal een baantje als kapper bijvoorbeeld ook wel grappig zijn.

En zou er meer stelen in moeten zitten.

En als beveiligingsbeambte bij gebouwen kunnen zijn, zodra er boefjes komen dat je ze mag afschieten zonder er politie aan te pas komt :puh:

Kortom: nog veel verbeterbaar, maar alles is al wel leuk in sa :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

*bump*

Ik vind dat er weer "kill-frenzy" in moet! Of een soort chopper-fight tegen het leger, en dan voor elke game-minuut $10,- krijgen...

*bump*

Ik vind dat er weer "kill-frenzy" in moet! Of een soort chopper-fight tegen het leger, en dan voor elke game-minuut $10,- krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Die zijn er al lang, je krijgt wel geen wanted level, maar in zowel Vice City als San Andreas kan je al de races na de tijd gewoon nog een keer doen.

Ik vond het bij San Andreas jammer dat er geen boot-race-missies in zaten, sowieso had de boot weinig te zeggen in San Andreas, die mag wel meer invloed krijgen.

Ik zou sowieso onmiddelijk de Paramedicmissie weggooien, gigantisch saai en onrealistisch.

Mini-games die er wel bij mogen komen:

* Als pasagierspiloot werken. (en dat je er eerst een gewone missie voor moet doen, net zoiets als missie Cesar Vialpando voor Lowrider Challenge)

* Normalere brandweermissies.

Voor de rest vind ik het wel genoeg, als ze maar niet meetellen voor de 100% vind ik het wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...