Jorair Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik vind dat gevechtsvliegen wel leuk zou zijn, andere vliegers neerhalen (en dan niet met raketten maar zoals in WW2, met boordkannonen) Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ik vind dat gevechtsvliegen wel leuk zou zijn, andere vliegers neerhalen (en dan niet met raketten maar zoals in WW2, met boordkannonen) Daar ben ik het ook mee eens. Reageren
Vercetty Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 -alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit. -badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. Reageren
nationalist Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 -alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit.-badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. maar alsde brandweermissie's en paramedics uitgespeeld hebt kan wel voordelen bieden voor u hoofdmissies é Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ja dan ben je bestand tegen vuur. Zo heb ik die laatste missie met Big Smoke heel makkelijk kunnen halen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ook prackties is altijd om wapens gewoon op straat te pakken dat bespaart geld. ow ja een minigame he? putjesschepper sloophijskraan dat je het gebouw in een bepaalde tijd met een sloopbal kapot moet maken Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik vind minigames maar wat overbodig. R* weet heust wel wat exclusievers in GTA IV te bouwen Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken , ik hoop dat dat wel in IV kan. Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness. Dan nog wat dingetjes: -grasmaaien (in zon gemeentewagentje); -VIP mensen vervoeren op de golfbaan; -als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen; -telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he ) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Basketballen zou weer leuk zijn Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken , ik hoop dat dat wel in IV kan.Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness. Dan nog wat dingetjes: -grasmaaien (in zon gemeentewagentje); -VIP mensen vervoeren op de golfbaan; -als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen; -telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he ) fitness is eruit gehaald..was te ingewikkeld om erin te doen omdat ze met moeite niko er precies goed uit konden laten zien, en verwisselende uiterlijke (spieren enzo) is moeilijk met deze nextgen graphics. dus dat zit er sowieso niet meer in..jammer voor de mensen die het leuk vonden. Reageren
Mister.X Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Van mij hoef het er niet in.. Basketballen was wel leuk net al lowrider! Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 het belastingformulier invullen Reageren
K.O. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. je kan ook vliegen met helicopters hoor..en die zitten wél in het spel. Reageren
Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 En zelfs misschien met trauma heli's We zullen zien wat voor dingen erin komen... misschien zelfs eerder in de 2de trailer :| Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.