Jump to content

Welke Minigames?


Pietje II

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    3

  • Mister.X

    2

  • TomHagen

    2

  • coz

    1

-alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit.

-badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
-alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit.

-badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. :bonk:

maar alsde brandweermissie's en paramedics uitgespeeld hebt kan wel voordelen bieden voor u hoofdmissies é :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ook prackties is altijd om wapens gewoon op straat te pakken dat bespaart geld. ow ja een minigame he?

putjesschepper :puh:

sloophijskraan dat je het gebouw in een bepaalde tijd met een sloopbal kapot moet maken

Link to comment
Delen op andere websites

De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken :bonk: , ik hoop dat dat wel in IV kan.

Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness.

Dan nog wat dingetjes:

-grasmaaien (in zon gemeentewagentje);

-VIP mensen vervoeren op de golfbaan;

-als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen;

-telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he _O_ )

Link to comment
Delen op andere websites

De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken :bonk: , ik hoop dat dat wel in IV kan.

Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness.

Dan nog wat dingetjes:

-grasmaaien (in zon gemeentewagentje);

-VIP mensen vervoeren op de golfbaan;

-als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen;

-telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he _O_ )

fitness is eruit gehaald..was te ingewikkeld om erin te doen omdat ze met moeite niko er precies goed uit konden laten zien, en verwisselende uiterlijke (spieren enzo) is moeilijk met deze nextgen graphics.

dus dat zit er sowieso niet meer in..jammer voor de mensen die het leuk vonden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. :7

je kan ook vliegen met helicopters hoor..en die zitten wél in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...