ACID Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hoi, ik zag in een filmpje van the sims 2 familie pret, dat je in auto kan rijden en bij de buren op bezoek kan klopt dit ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hoi,ik zag in een filmpje van the sims 2 familie pret, dat je in auto kan rijden en bij de buren op bezoek kan klopt dit ? Je kan in een auto rijden inderdaad, maar dat kon je voor het eerst bij De Sims 2 nachtleven. Je kan dan je eigen auto kopen, je kan er mee naar je werk gaan of naar de stad. Je kan niet zomaar een plezier ritje maken. Of je naar de buren kan betwijfel ik, je kan wel mensen uitnodigen om bij jou te komen. Check anders nog even de site van De sims 2. En stel de vraag nog een keer op hun forum! Reageren
ACID Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hoi, ik zag in een filmpje van the sims 2 familie pret, dat je in auto kan rijden en bij de buren op bezoek kan klopt dit ? Je kan in een auto rijden inderdaad, maar dat kon je voor het eerst bij De Sims 2 nachtleven. Je kan dan je eigen auto kopen, je kan er mee naar je werk gaan of naar de stad. Je kan niet zomaar een plezier ritje maken. Of je naar de buren kan betwijfel ik, je kan wel mensen uitnodigen om bij jou te komen. Check anders nog even de site van De sims 2. En stel de vraag nog een keer op hun forum! maar welke uitbreiding is het leukst ? Reageren
Damos Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Er zijn veel uitbereidingen maar bij nachtleven krijg je al autos en veel nieuwe spullen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hoi, ik zag in een filmpje van the sims 2 familie pret, dat je in auto kan rijden en bij de buren op bezoek kan klopt dit ? Je kan in een auto rijden inderdaad, maar dat kon je voor het eerst bij De Sims 2 nachtleven. Je kan dan je eigen auto kopen, je kan er mee naar je werk gaan of naar de stad. Je kan niet zomaar een plezier ritje maken. Of je naar de buren kan betwijfel ik, je kan wel mensen uitnodigen om bij jou te komen. Check anders nog even de site van De sims 2. En stel de vraag nog een keer op hun forum! maar welke uitbreiding is het leukst ? Ze zijn allemaal leuk, ik neem ze even met je door. De eerste uitbereiding die uitkwam voor De Sims 2 was Studentenleven. Het woord zegt het al je bent zelf een student en jij moet naar school, leren, in een studentenhuis wonen etc. In dat studentenhuis kun je heel veel. Ik heb het dan over: Een bandje maken, studentenfeestjes organiseren, frauderen, en meer! Daarna kwam de Sims 2 nachtleven, hier draait het vooral om uitgaan, en feesten. Nodig je vrienden uit en ga samen naar een restaurant in de stad. Je kunt overal heen: naar de disco, bowlen, een lekker hapje eten of gewoon lekker thuis blijven in een bubbelbad. Tevens bevat deze uitbereiding ook heel veel nieuwe voorwerpen (125) wat sowieso altijd leuk is! Toen kwam er een pakket. Een kerst pakket je hebt hier eigenlijk geen extra opties. Behalve dat je 40 nieuwe objecten er bij krijgt. Denk aan: Kerstbomen, sokjes voor aan de openhaard, lichtgevende rendieren, fraaie licht decoraties, en meer. Hierna kwam de Sims 2: Gaan het maken. Naar mijn idee de beste uitbereiding. Want je kunt nu je eigen winkel starten. Van speelgoedwinkel tot plantenshop. Je bent de grote baas en bepaalt wie ontslagen of aangenomen word. Hoe vriendelijker je tegen de klanten bent hoe beter je gaat verkopen. Aan het begin moet je alles nog even ontdekken, maar hij is zeker de moeite waard. Je krijgt ook 125 nieuwe objecten! En dan de laatst uitgekomen uitbereiding: De sims 2: Familiepret. Het zijn wat aanvullende objecten wat leuke kleren, en objecten. Je krijgt bij aanscgaf er 60 nieuwe objecten bij. Verder geen bijzonderheden. ________________ Wat mij betreft: 1. Gaan het maken2. Nachtleven3. Studentenleven4. Familiepret5. Kerstpakket Reageren
ACID Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 kun je bij de sims 2 gaan het maken: shoppen en zijn er dan ook autos waar je in kan rijden ? kun je bij de sims 2 gaan het maken: shoppen en zijn er dan ook autos waar je in kan rijden ? Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 kun je bij de sims 2 gaan het maken: shoppenen zijn er dan ook autos waar je in kan rijden ? Je kan shoppen. Maar.. dan moet je wel een taxi opbellen om erheen te gaan je kan geen eigen auto kopen bij The Sims 2 gaan het maken. Je zou een taxi moeten bellen. je kan zelf ook een eigen kavel kopen en er dingen op bouwen wat je in je eigen huis niet kan verkopen. Je kan zelfs een kavel huren waar je dag en nacht bent want je kan je duren opslot doen Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.