Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb du 2 speedometers gedownload en gedaan wat ik moest doen maar ze doen t niet!!!

kan iemand mij vertellen hoe ik dat ding werkend krijg?

alvast bedankt.

Geplaatst:

Kun je mij mischien ook vertellen waar je die Speed-o-meter vandaan hebt? Want dan kunnen wij uitzoeken of de readme klopt. Beschrijf ook tot in het detail wat je gedaan hebt. Zo kunnen wij beter- helpen.

Het is wel mogelijk een speed-o-meter in het spel te krijgen, maar geef wat meer informatie, oké? :cya:

Geplaatst:

Volgens mij zit die toch inbegrepen bij de Cam hack? Daarbij moet je het programma'tje laten draaien

terwijl je Gta aan het spelen bent. In de readme.txt staat met welke knoppen je de speedometer kan

activeren.

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:

jah die camhak had ik maar als ik dan de speedometer wil activeren loopt t spel vast!

kan iemand mij dan vertellen waar ik een goede speedometer vandaan kan halen en hoe ik moet instaleren?

Geplaatst: (bewerkt)

Zie bijlage. Eerst unzippen, dan gewoon op saspeedo.exe drukeen en instellen (de rest wijst zich vanzelf!)

EDIT: ik heb teveel bijlage, even wat verwijderen... Daarna zet ik het hierin :)

EDIT2: ik moet hem even ergens anders uploaden, want hij is te groot :$

EDIT3: Hier is hij dan eindelijk:

http://rapidshare.de/files/13525969/SASpeedo.zip.html

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...