Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 ey ik heb dus een vraagje ik heb windows xp en die is niet legaal maar ook niet superillegaal maja niet legaal dus... ik heb nog nooit problemen ermee gehad dat het niet-legaal was maar nu wel. ik heb laatst een update voor xp gedownload en sindsdien begintie elke keer te zeuren bij het opstarten "u bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing blabla niet legale windows versie blabla"... hoe kan ik dit veranderen ik heb hiet "last van" sinds ik die update heb gedownload... hulp please
Kraay Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Legale windows kopen. Verder mogen we je hier niet bij helpen(Check de regels nog maar is een keer ) Bewerkt: 14 juni 2006 door Kraay
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Windows dien je te kopen, niet te kopieren en dat geld voor alle betaalde software. Microsoft probeert met speciale Genuine advantage programma's uit te zoeken of de desbetreffende persoon Microsoft Windows Legaal of Illegaal heeft. Blijkt toch dat je Windows Illegaal hebt, wat je zelf al aangeeft. Krijg je een melding: 'U Bent de dupe van Illegale software'. Je moet Windows gewoon kopen, als je dat niet doet mogen wij je absoluut niet helpen.
GTA-Sheep Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Tsja.....je bent zelf altijd erg behulpzaam naar anderen toe dus wil ik dat bij jou ook natuurlijk zijn Puma, maar onze forumregels zijn onverbiddelijk als het gaat om illegale software. Ik kan en mag dus niet helpen en sluit het topic.
Recommended Posts