rick-58- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hallo, ik ben een beetje met scripten bezig, maar ik snap er eigenlijk helemaal niks van, alleen een beetje engels naar nederlands vertalen. Alleen wil ik graag in mijn server dat als je in een auto zit en je typt /lock dat de auto op slot gaat, en /unlock dat de auto weer los gaat. Verder zou ik het leuk vinden dat ze in mijn server zouden konden lenen, dus als ze /lenen geld typen dat ze dan dat geld krijgen en met /aflossen dat ze dat geld weer teruggeven, maar wel dat ze daar rente voor moeten betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan maken? Ik hoop op een reactie. MVG Rick Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik zal proberen zoiets voor je te maken. Zal zsm wat posten. Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new playervehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(strcmp(cmdtext, "/lock", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleParamsForPlayer(playervehicleid,playerid,0,1); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, "NOT IN VEHICLE"); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/unlock", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleParamsForPlayer(playervehicleid,playerid,0,0); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"NOT IN VEHICLE"); } return 1; } return 0; } Adden in de .pwn file. Je kan helaas je autos niet unlocken als je uit de auto stapt. Ik zal proberen daar iets voor te verzinnen. Reageren
rick-58- Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bedankt Nou kan ik het in mijn server stoppen. MVG Rick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.