Jon-asses Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Vector Soort design: Signature Size design: 350 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Wanneer je wil . Ik heb 'bijna' 3 punten in de ranking dus begin ik alsmaar meer battles te doen. Het liefst wil ik wel niet tegen een pro . @-Mathijs- hieronder: Ok is goed lever hem maar in ! Bewerkt: 14 juni 2006 door Jon-asses
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Zin om tegen mij te battle'en? Heb al zolang geen meer gespeeld..
Jon-asses Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Jon-asses: Alvast veel succes toegewenst ! Zodra jij je sig plaats mag het stemmen beginnen! Bewerkt: 14 juni 2006 door Jon-asses
-Matthijs- Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Oke ik ben ook eindelijk klaar. Jon-asses: -Matthijs-: Veel succes Jon, moge de beste winnen! Er kan gestemd worden t/m 19 juni! @Froodooo het is de officiële Spongebob Font. Bewerkt: 17 juni 2006 door -Matthijs-
Froodooo Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Allebei deze Sigs zijn echt heel mooi gelukt. Jon-asses Heel mooi, misschien wel de Tut van dit Forum gevolgd, maar dat neemt niet weg dat deze Sig echt heel mooi is, eigenlijk zowat mooier dan de uitkomst van de Tut. De vector brushes zitten goed in elkaar gemaakt, en de tekst is ook niet de minste, die tekst hoort echt bij zo'n Vector. Matthijs Ook heel leuk met Spongebob. De vector brushes zijn ook weer mooi gemaakt, misschien zou je alleen de achtergrond nog een mooi kleurtje kunnen geven ofzo, dat is altijd wel mooier. Je tekst vind ik minder, een ander lettertype had beter gestaan. Mijn stem in deze battle is voor Jon-asses. Nog veel succes allebei!
wastelander Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Om te beginnen zijn allebei helemooie sigs ik ben grote fan van vector sigs zien er allebie goed uit, Jon-asses goed gedaan ook, mathijs vind ik net iets beter, lettertype past er ook heel mooi bij Stem: mathijs Bewerkt: 17 juni 2006 door wastelander
Dago58x Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Nou alweer de mooiste sig's die ik zie Hier komen mijn meningen..!! Jon-Asses: Je hebt alles heel erg netjes gemaakt..!! alleen de achtergrond en de kleur passen niet..!! -Matthijs-: Ik vind bij jou ook alles heel erg mooi gemaakt..!! Die spongebob is ook geen probleem de achtergrond , de kwaliteit , render ,lettertype zijn alles mooi Dus Darrom Krijg jij Van mij een Vote..!! ------------------ Vote:-Matthijs-
Jon-asses Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Zou een mod de topictitel kunnen veranderen aub? Verder doe ik aanvraag voor meer te stemmen want anders is het niet echt wijs, een battle met amper 5 stemmetjes . Maar dat ligt nu waarschijnlijk aan de topictitel, want als er staat dat er nog geen battle bezig is dan is het niet zo 'verleidelijk om erop te drukken he . Tussenstandje: -Matthijs-: 2 Stemmen Jon-asses: 1 Stemmetje Stemmen maar want het is nodig voor mij , nogmaals succes gewenst -Matthijs-!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik stem op Jon-asses. Het onderwerp vind ik bij hem wat meer passen. Alleen is ie wel een beetje druk geworden, de tekst vind ik niet zo mooi. De signature van -Matthijs- is ook mooi, maar hij doet zeer aan me ogen. Hij is dus een beetje te licht naar mijn mening. De tekst bij jou is wel goed. Maar mijn stem gaat deze keer naar Jon-asses
.Levi. Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Stemmen verlengt t/m 20 juni. Leden die nog niet hebben gestemt kunnen nog stemmen, om er een winnaar eruit te laten komen. Veel succes jongens.
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Jon-asses: Een redelijk mooie sig maar toch heb ik enkele puntjes van kritiek: - De render is erg onscherp, jammer. - Je heb een van de vector brushes over de render heen laten lopen. Persoonlijk vind ik dat niet heel mooi. - Je sig is een beetje eentonig, maar aan de andere kant geeft dat ook wel iets speciaals. -Matthijs-: Een leuke sig. Erg leuk tot een geheel gemaakt en leuk de kleuren van de render terug laten komen in je brushes. Het lettertype dat je gebruikt heb is volgens mij de originele van Spongebob(zeg maar als ik het fout heb). Dat is dus goed gedaan. Nog 1 minpuntje: - Je heb een beetje de standaart vector brushes gebruikt. Probeer ook eens te experimenteren met andere vector brushes . Stem: -Mathijs- Bewerkt: 20 juni 2006 door Ikkes
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik stem op -Matthijs-. Alles matcht erg goed. De kleuren bij je effecten zijn ongeveer ook de kleuren van spongebob en Patrick. Jon-Asses sig vind ik ook wel mooi. Maar die van Matthijs mooier.
Thabit Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Vote: -Matthijs-, beide sigs zijn hetzelfde, maar het feit dat ik Anime haat kies ik voor Matthijs .
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Battle afgelopen winnaar -Matthijs- +1 punt. Verliezer Jon-asses -1 punt.
Recommended Posts