Jump to content

foutje bij de ps3 controller

Recommended Posts

Geplaatst:

Sony: 'Serect your character'

Sony heeft een klein foutje gemaakt, toen zij afgelopen week de PlayStation 3 met controller in de showroom van een winkel in Tokyo tentoon hebben gesteld. Boven de select knop staat namelijk geen 'Select', maar 'Serect'.

11502728740lj.jpg

Volgens de bezoekers van Kotaku is het geen photoshop truc, maar echt een fout van Sony. Kom nu dus maar op met de flauwe grapjes over Chinezen en Japanners die de R met de L in Lucky Luke strips verwisselen.

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens de bezoekers van Kotaku is het geen photoshop truc, maar echt een fout van Sony. Kom nu dus maar op met de flauwe grapjes over Chinezen en Japanners die de R met de L in Lucky Luke strips verwisselen.

Whahahahahahahahahahahaha, rofl! Maar een drukfoutje kan iedereen overkomen zo apart is het eigenlijk ook weer niet. Ik ga wel bij het kopen van een PS3 op de controler letten, stel je voor.. :schater: Dit is makkelijk te herstellen, maar het is en blijft een lollige blunder.

Dit had btw ook in ''Het grote: PS3'' topic gepost kunnen worden, dat topic is er juist om alle info te verzamelen zodat er niet 1000 topics over 1 console komen. Maar goed.

ps3spellingmistake.jpg

Het is niet met PhotoShop gedaan. :puh:

-------------------------

Update:

Nu verschijnen er screens met wél select op de controller.

11502728748dl.jpg

1150268464zoomed0bz.jpg

Welke met een gfx programma bewerkt is blijft onduidelijk. Wel raar dat de bezoekers van de winkels aangaven dat er weldegenlijk een R in plaats van een L stond. Blijft een raar verhaal..

Bron: FutureGaming.nl

-------------------------

Volgens mij is die van ''Select'' met een programma bewerkt, daar zie je wat pixelachtige stukjes rond de tekst. Bij de ''Serect'' plaatjes loopt alles vloeiend over, het blijft een misterie.. :bonk:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Dit is echt wel fake volgens mij, deels door de reden die lintworm gaf en als ze die controler vastnemen zie je het toch direkt en zouden ze wel snel een nieuwe genomen hebben of hun bezoek in die winkel uitgesteld hebben...

Geplaatst:

Ik vind het nogal stom dat mensen dit doen (of gewoon een stom foutje van Sony...). Maar zo boeiend is het niet, het verpest de gameplay niet! Het enige is dat als spellen staan ingesteld staan op 'Select' en jij op je controller 'serect'...

En Rulez, volgensmij is het voortaan wat netter om je bron erbij te zetten, aangezien je een stukje rechtstreeks van een site kopieert! Klik.

Geplaatst:

Tuurlijk is dit nep. Dat ding word 1000X gechecked en het kan niet zo zijn dat ze het dan nog niet hebben gezien.

Wel mooi gedaan trouwens. Volgens mij heeft ome bill dit gedaan :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...