noedel Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hoi, Als je nu bijvoorbeeld een bepaalde paintjob verandert met TXD workshop, en je slaagt die op onder een andere naam (bijvoorbeeld savanna4.txd ipv savanna3.txd), kan je die dan gebruiken als je de Loco Low komt ingereden? In mijn geval is het voor de monster Nu kan ik er 4 paintjobs opzetten, maar ipv er een te vervangen zou ik er liever gewoon eentje toevoegen. Zodat ik dus 5 paintjobs heb, ipv 4. Gaat dit dus door enkel de nieuwe txd toe te voegen met de IMG-tool? Greetzzz Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Niemand heeft nog geantwoord ? Zover ik begrijp wil jij een paintjob aan een auto toevoegen i.p.v. vervangen dit kan. Aangezien de meeste auto's 3 paintjobs hebben, dan kan jij een 4e maken en die verschijnt dan ook in de Modshops. 5 of meer paintjobs zal niet werken! Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Interessant! Dat wist ik nog niet Jarno. Moet je dan niet iets veranderen in een ander bestandje? Kan je gewoonweg 'savanna4.txd' na savanna 1, 2 en 3 plaatsen? Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Interessant!Dat wist ik nog niet Jarno. Moet je dan niet iets veranderen in een ander bestandje? Kan je gewoonweg 'savanna4.txd' na savanna 1, 2 en 3 plaatsen? Ding ding ding... Jackpot . I.p.v. je paintjob bijv. 'savanna3.txd' te noemen voeg je hem toe in het IMG bestand als 'savanna4.txd'. Reageren
noedel Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 OK, ik heb al 4 paintjobs staan voor een bepaalde wagen, dus daar blijft het bij. Toch bedankt! Greetzzz Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Maarrrrrr, ik wist niet dat je ook savanna4.txd in gta3.img moet stoppen. Beetje logisch maarja, zo slim is niet iedereen. Reageren
SWYV Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 zoals jarno al zei, jij kun normaal gezien maximaal 5paintjobs per auto 6de paintjob weet ik zover niet want heb het nog nooit gedaan met 6de paintjob voor een auto dusja, 5 lijkt me al voldoend waar extra paintjobs toevoegen? indezelfde als andere paintjobs!!! dus gta3.img daarin toevoegen Reageren
Jarno Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Weet je het zeker van nummer 5? Altijd gedacht dat linmiet 4 was. Naja jullie kunnen het proberen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Als ik er 1 bijvoeg crasht SA als ik in de tuningshop kom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.