Nickonly Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hallo, ik heb een vraag: ik heb namelijk een bestandje gedownload voor sketchup (dus ".skp"), maar ik heb alleen Gmax. En ja, hoe moet ik dat bestand dan openen? Want als ik hem probeer te openen dan zegt 'ie dat hem niet kan openen (omdat het bestandstype natuurlijk verkeerd is). Maar hoe kan ik hem dan wel openen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Je kan het sketchup formaat niet openen met Gmax. Wat je wel kan doen is de gratis trial versie van sketchup downloaden. Hierin zit een export functie die naar 3ds exporteerd. Vervolgens kun je dat bestandje wel importeren in gmax, via de import functie. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hmm, ik heb net Sketchup gedownload, geïnstalleerd en dat bestand geopend. Maar wat moet ik doen om hem te exporteren naar 3ds? Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Staat er niet bij file, export ofzo? Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ja, maar dan kan ik hem niet naar 3ds exporteren, helees Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 De normale Sketchup hoort hem te kunnen exporteren als .3DS. Heb je eventueel de Google versie, of de echt 8 uur Trial, bij de echte 8 uur Trial zit er wel een Export functie naar mijn weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.