Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

heb al 2 keer geprobeerd naar wu zi mu's te gaan,maar geraak er nooit

de waypoint staat op juiste plek..

Hoe geraak ik daar?

Greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet eerst een auto pakken die goed over zandweggetjes kan rijden, bijvoorbeeld een Ranger. Deze auto kan goed over zandweggetjes rijden, dus dan moet het geen probleem zijn. Je moet ook niet te snel door de bochten rijden. Op de lange rechte stukken of stukken waar geen scherpe bocht is vol gas rijden.

Hier vind je een Ranger:

sanandreasradar2wx.th.gif

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:
hey,

Hoe geraak ik daar?

Heeft Cesar jou al gebeld? Zo nee hij moet jou eerst bellen, luister naar dat gesprek. Want hij weet waar jij heen moet er komt dan vanzelf een marker op de kaart, en dan kun je als het goed is Wu Zi Mu doen. Tenminste als ik dit goed heb. :)

eehhh...Ik heb het wel over wu zi mu's betting shop;hoe je daar kan geraken via heavens..

---------------------------------------------------------------------------------------

Hoe geraak ik daar?

---------------------------------------------------------------------------------------

waarom zou ik over een waypoint praten en anders had dit wel in missie hulp gestaan

maarja dit kan iedereen wel eens overkomen hé

Bewerkt: door gtagangster

Als je deze: http://nl.wikigta.org/index.php/Wu_Zi_Mu%27s bedoelt dan hebben we het over hetzelfde.

Dit zijn de coördinaten van de de Betting shop.

Hidden interior

Wu Zi Mu's

(Hemel E)

Coördinaten

X = -2159,926

Y = 641,4587

Z = 1052,382

© WikiGTA.

Lees in dit topic van Jarno hoe je met coördinaten in een hidden interior kunt komen.

---

Aangepast wegens verkeerd begrijpen vraag.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Als je deze: http://nl.wikigta.org/index.php/Inside_Track_Betting_Shop bedoelt dan hebben we het over hetzelfde.

Dit is de binnenkant van de bank hier ga je in één van de missie's met Catalina heen. Het is normaal volgens mij niet toegangkelijk. Alleen met de Coördinaten van de Betting shop.

Dit zijn de coördinaten van de de Betting shop.

Hidden interior

Betting Shop

(Hemel B)

Coördinaten

X = 826,8863

Y = 5,509095

Z = 1004,483

© WikiGTA.

Lees in dit topic van Jarno hoe je met coördinaten in een hidden interior kunt komen.

Ik heb het over wu zi mu's zijn huis met betting shop!

niet de betting shop.. :cab:

ik moet ook geen coordinaten hebben want ik een ps2

ik wil gewoon weten of ik via de ps2 bij wu zi mu's kan komen..

via de heaven met de jetpack dus.

greetz en toch bedankt voor de info :cya:

Geplaatst:

...

Ik heb het over wu zi mu's zijn huis met betting shop!

niet de betting shop.. :cab:

ik moet ook geen coordinaten hebben want ik een ps2

ik wil gewoon weten of ik via de ps2 bij wu zi mu's kan komen..

via de heaven met de jetpack dus.

greetz en toch bedankt voor de info :cya:

Ja, daar kwam ik ook achter. Ik heb hem al aangepast, maar bedoel je dus hoe je er komt in een missie? - Of gewoon om wat rond te lopen daar. Want dat is volgens mij niet mogelijk op de Ps2?

Je kan er toch in een aantal van Woozie zijn missie's inkomen. Maar dan kan je verder niks doen. :cya:

Geplaatst:

ik kan me niet herrinneren dat ik ooit bij wuzimu binnen ben geweest, alhoewel ik dat bij sa-mp wel eens gezien heb. je kan gewoon naar chinatown in san fierro gaan en daar moet je kijken of je daar ergens een gleem arker ziet en anders kan het niet... misschien kan je die mod downloaden dat je alle interiors binnenkan... link weet ik zo niet...

succes

Geplaatst:

Puma dat is geen mod, dat is een Place Manager. Hier kan je door middel van Coördinaten die je op WikiGTA kan vinden ergens zomaar spawnen waar je normaal nooit zou komen, dit werkt door middel van bepaalde coördinaten zoals je die in het echte leven ook kent. Klik voor meer uitleg hier.

Je moet dus vanaf GTAGames.nl de Place Manager downloaden om bij bepaalde Coördinaten te komen. In feite dus de Hidden Interiors. Op de pagina die ik al eerder noemde kun je onderaan een hemel uitkiezen. Elke hemel dient ergens voor. Hoe dat allemaal zit lees je op deze pagin.

Verder kan je ook in het topic van Jarno kijken over Hidden Interiors.

Geplaatst:

Ja maar ik heb ps2!

ik kan dus niet werken met coordinaten.

kan iemand dit nu uitleggen met de "klassieke" ps2-interieur heaven methode

Ik weet niet of je armax, gameshark ofzo hebt, anders kan het niet aangezien je een unlimited high code nodig hebt.

Heb je dat wel, voer dan je Jetpack unlimited height code in, ga naar de ganton gym en ga daar met de glitch de blue hell in. dan volg je gewoon deze map naar woozie toe.

post-2710-1150396316_thumb.jpg

Heb je er geen cheatdevice komen? Dan mag je niet in de rode vakken komen. Dus dat zal dan een moeilijk tochtje worden :clown:

De codes:

Jetpack Unlimited Height

(use L2 and R2 to move around)

1024E2E4 00003BD2

D0700942 0020BFFF

1024E2E4 00003BB0

Jetpack Unlimited Height PAL

1024E3D4 00003BD2

D0700A42 0020BFFF

1024E3D4 00003BB0

Jetpack Unlimited Height ARMax NTSC

2V43-KT9J-J3XJH

KX13-2Y9F-7VNN0

QCXT-15GA-TTC1R

TD9X-QUQW-TFNE8

Jetpack Unlimited Height ARMax PAL

QEV6-PTCF-814EG

V8YR-XBTR-XHH34

HW3F-ZP82-3YGR0

B6BF-0NBM-N5X3T

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Je kan er helaas niet komen met PS2 het is buiten het bereik van je jetpack je hebt een cheat device nodig om er te komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...