gamertje Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hoe zet je een mod in je spel?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hoe zet je een mod in je spel?? Hoe zet je een mod in je spel?? Ik geloof dat je bij GTA III de TXD TOOL nodig hebt voor mods. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik heb het idee dat het gewoon hetzelfde als de IMG Tool werkt. >Hier< kun je die TXD TOOL downloaden. Welke mod heb je eigenlijk gedownload? Er staat meestal wel in de readme wat je dan verder moet doen. Anders help ik je wel even mee. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Als het gaat om een auto oid doe je dat in de IMG Tool, je kunt er makkelijk bestanden eruit en erin doen. Je moet het trucje wel door hebben. Er staat een hele handleiding in het Modding Forum. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 ik vind de IMGextractor en de IMGpacker makkelijker! Reageren
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 als het om voertuigen gaat dan moet je hier even klikken succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.