Donwell Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik ben bezig met een mod, en ik heb ook de ramen van de garagedeuren bij CJ's garage doorzichtig gemaakt. Nou heb ik de enterable_buildings mod, waarmee je in sommige gebouwen kan, dus ik kan er zo in kijken. Maar nou heb ik een probleem. De garage waar de auto's in kunnen zijn doorzichtig, maar die daarnaast ook!!! Dus kun je dwars door de garage heen kijken (rechts)! Wie kan die rechter weghalen of wie heeft hier een oplossing voor? Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik denk niet dat dat gaat. Want die garagedeuren bij CJ's garage zijn allemaal dezelfde. Dus als je er ééntje tuned, gaat de rest ook gelijk mee. Dus helaas is het niet mogelijk dat je alleen één garagedeur doet... Helaas. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat die garage rechts van waar je je auto's in kan zetten weg moet, kan iemand dat? Edit: Ik zal ff een paar screens maken. Het gaat eigenlijk om de tweede foto, maar goed. De rechter garage is dus doorzichtig. Edit2: Veranderen moet toch met middel van de dff?? Met welk programma kun je ook importeren, dingen veranderen en dat soort dingen?? Bewerkt: 16 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Srry voor de dubbelpost! Maar ik wou even zeggen, ik krijg geen reacties, en mijn probleem is nog steeds niet opgelost! Reageren
T@rget Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik denk dat je eventjes het hier moet vragen het is wel een Engels forum maar daar zijn meer leden dus meer kans op andwoord suc6 er mee Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Het zou kunnen, als alle garage deuren onderlinge .DFF's zijn, ik bedoel dus als ware, dat er een garage_door001 is, en een garage_door002. In de IDE van deze Garagedeuren, staat dan ook de verwijzing naar de texture, wat waarschijnlijk 1 .TXD file zal zijn. Je kan deze kopieren, en hier je nieuwe textures hier in doen. Dan zou je bijvoorbeeld als IDE hebben: Garage_Door001, Garage_Door Garage_Door002, Garage_Door_Window Maar dan moeten het wel onderlinge .DFF's zijn, en niet 1 1 gebruikte voor alle, maar ik denk dat niet zo zal zijn. Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 de enigste oplossing is het openen in 3dsMax en het zelf retexturen. of gewoon de garagedeur niet doorzichtig maken, maar dan heb je die anderen ook niet doorzichtig . je kan ook een garagedeur van DEZE SITE afhalen en dan die er in zetten. omdat je dan alleen vanaf de grond tegen het "plafond" aankijkt, kijk je er niet helemaal doorheen. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Het zou kunnen, als alle garage deuren onderlinge .DFF's zijn, ik bedoel dus als ware, dat er een garage_door001 is, en een garage_door002.In de IDE van deze Garagedeuren, staat dan ook de verwijzing naar de texture, wat waarschijnlijk 1 .TXD file zal zijn. Je kan deze kopieren, en hier je nieuwe textures hier in doen. Dan zou je bijvoorbeeld als IDE hebben: Garage_Door001, Garage_Door Garage_Door002, Garage_Door_Window Maar dan moeten het wel onderlinge .DFF's zijn, en niet 1 1 gebruikte voor alle, maar ik denk dat niet zo zal zijn. Pfft.... ingewikkeld zeg! Ik snap verder niks van 3dsMAX ofzo, en van IDE's al helemaal niks!!! Kan iemand me er misschien even mee helpen??? Edit: Wacht even, ik denk dat ik dit snap. Je moet die code kopiëren en plaatsen in SFse.IDE, in het mapje GTA San Andreas>Data>Maps>SF?? Edit2: Ik heb onder andere dit gevonden in SFse.IDE: Sfse_hublockup, oldgarage_sfse sfse_hub_grgdoor02, oldgarage_sfse oldgrgedoor3_sfse, oldgarage_sfse oldgrgedoor4_sfse, oldgarage_sfse Bewerkt: 24 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Achille Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Waarom haal je de deuren er niet gwn uit dan kan je erdoorheen lopen.. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ehhh, dat is nog steeds hetzelfde probleem hoor. Aan de achterkant zie je dan nog steeds de muren, dus het heeft geen nut. Reageren
ikt Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik kan niet modden dus lach me niet uit voor deze domme oplossing Maak gewoon een object op de garagedeur (nog een deur dus) , en textuur die met een normale garagedeur textuur. Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij komt het gewoon omdat in die linker garage wel een binnekant heeft, maar in die rechter garage is niks binnen, je kan daar ook geen auto's saven. Het was niet de bedoeling van Rockstar om die garagedeur van glas te maken, dus hadden zij ook geen problemen. Je zou het gebouw van die garage kunnen importeren in een 3d programma, en die ene deur een andere texture kunnen geven. Dan heb je teminste 1 doorzichtiche garage. Zie hieronder een screen van het garage model in 3dsmax. Mvg, Wazuup Bewerkt: 24 juni 2006 door Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ik zal kijken wat ik kan doen, als ik er niet uit kom, vraag ik jullie gewoon weer!! Bewerkt: 24 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Puma Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 je moet het interieur van de oldgarage ff ook bij het exterieur ipl of ide of watdanook plaatsen, zodat je dat als exterieur er ook bij hebt. verder kan je misschien een andere garagedeur in die "lege" garages plaatsen, d.m.v coördinaten plaatsen in die idd of ipl bestanden. zo kan je 2 verschillende garagedeuren hebben, let wel op dat je dan die oude "weg doet". het is een idee, vee lverstand heb ik er ook niet van maar volgens mij moet dit mogelijk zijn . Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 :? Hier snap ik ff niks meer van... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.