Schno009 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 het makkelijkste is gewoon (voor een 3d moddeler zoals ik) de poly's naar binnen te schuiven en een nieuwe plane met dezelfe texture ervoor te zetten (lijkt mij het makkelijkst) Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik heb al geprobeerd om de dff (weet niet of dat moet) te openen in sketchup of zmodeler, maar hij opent hem niet. Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je moet de dff openen in 3ds max of Gmax door middel van de scripts van KAM. Deze kan je vinden op jorgef.xoti.net en dan bij downloads. Als je het hebt gedownload moet je het rar bestand uitpakken en in de scripts map van 3ds/G Max zetten. Vervolgens ga je naar Maxscript, runscript en kies je SA_DFF_IO of iets vergelijkbaars. Er komt dan een schermpje tevoorschijn met verschillende knoppen. Een van die knoppen is Import dff. Klik daarop en importeer je dff. Als je denk dat hij er niet is, moet je eens heel ver inzoomen, want de model zijn erg klein. Deze uitleg kan bij Gmax iets afwijken. Mvg, Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) En als ik de rechtergarage nu eens uithol?? Heeft het dan wel een interieur?? Edit: Ja, het moet wel een interieur hebben, want als ik er met de mapvieuwer inga, zie je wél de binnenkant!! Bewerkt: 26 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) het makkelijkste is gewoon (voor een 3d moddeler zoals ik) de poly's naar binnen te schuiven en een nieuwe plane met dezelfe texture ervoor te zetten (lijkt mij het makkelijkst) hoe schuif je die poly's dan naar binnen met een nieuwe plane ervoor?? edit: wooooops...... srry voor de dubbelpost, niet op gelet! EDIT: KAN IEMAND MIJ NOG FF HELPEN??? IK BEN ER NOG STEEDS NIET UIT!!!!!! Bewerkt: 30 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.