dengreg Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hey ik weet niet of dit een bug is of een ee maar in idlewood hebt ge zo een plas waar allemaal grote huizen staan als ge snachts daar tussen de huizen loopt ga je een garage zien dat lichter is dan de andere als ge daar tegen staat en op vierkantje drukt ga je erover dus je zit in het huis . ik heb geen foto want men fototoestel werkt niet. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Dat is merkwaardig... Ik heb dat nog nooit opgemerkt... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hey ik weet niet of dit een bug is of een eemaar in idlewood hebt ge zo een plas waar allemaal grote huizen staan als ge snachts daar tussen de huizen loopt ga je een garage zien dat lichter is dan de andere als ge daar tegen staat en op vierkantje drukt ga je erover dus je zit in het huis . ik heb geen foto want men fototoestel werkt niet. Wat bedoel je precies? In Idlewood is helemaal geen water Wel kan het zo zijn dat het op sommige plekken 's nachts lichter is dan op andere plekken. Op sommige plekken in de bossen zie je dat ook welleens. Dit is gewoon een glitch, niets echt abnormaals. En als je in een huis zit, dan komt dat omdat de DFF file (die bepaalt de afmetingen van het huis) niet helemaal goed gemaakt is. Maar zover ik weet was het nog niet bekend dat dit ergens in Idlewood voorkwam, dus het is wel goed gevonden van je. Reageren
RogierS. Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hij bedoelt het meertje in Glen Park Flying Dutchman! Waar die brug overheenloopt en waar je ook een oyster kan vinden. Reageren
dengreg Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ey sorry maar ik bedoelde niet plas ik bedoelde plaats er zijn zo grote huizen bijeen dicht bij een brug dat naar een ziekenhuislijdt maar daar is het niet . en je kan savonds springen in een huis dit kan je alleen doen waar er zo'n lichtje brandt boven een garage Reageren
Caltson Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ey sorry maar ik bedoelde niet plas ik bedoelde plaats er zijn zo grote huizen bijeen dicht bij een brug dat naar een ziekenhuislijdt maar daar is het niet . en je kan savonds springen in een huis dit kan je alleen doen waar er zo'n lichtje brandt boven een garage waar ligt die plek dan wel? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Even een tip. Ga naar het huis dat je bedoelt, en druk op Prt Scr, bovenin je toetsenbord. Open paint en druk op ctrl+v. Daar staat de foto. Sla hem op en plaats hem op het forum, is wel even zo makkelijk. Reageren
Ricardo_NL Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik denk eigenlijk dat dit inderdaad een bug is goed gevonden Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Even een tip. Ga naar het huis dat je bedoelt, en druk op Prt Scr, bovenin je toetsenbord. Open paint en druk op ctrl+v. Daar staat de foto. Sla hem op en plaats hem op het forum, is wel even zo makkelijk. beste,, Dengreg zei toch als je op het VIERKANTJE drukt kom je in het huis en bij mijn weten is er geen vierkantje op je toetsebord hoor.hij bedoelt dus dat hij het op de ps2 heeft,hij zei ook dat zijn fototoestel niet werkte dus wou hij een foto trekken van zijn tv en niet van zijn computerscherm. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.