erterer0 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Yes nu hoef ik meschien geen nieuw project meer te starten, dus mijn stem gaat naar tadadada: militairie island! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) ik heb hier mischien alvast iets voor je, ik heb dit militair vliegveld effe snel gemaakt, ik kan nog een mooiere maken maar niet binnen 20 min Airbase Bewerkt: 27 juni 2006 door Matiscus Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Inderdaad mooi allemaal, als de models af zijn, gaan jullie dan de bestaande textures (gras, water) van SA gebruiken? Keep up the good work Greetz, GTA Vice VIP Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Is wel lollig dat jij, Stefanneke die post om 4 sec over twaalf heeft gepost Hier is een kleinhigheidje voor meschien aan de andere kant van San Andreas of Vice City... Een soort van m17 eiland uit de James Bond film, als een geheime basis Idëë: (Meschien kunnen we als model in de basissen meer zo`n mini treintje maken met een marker erbij dat je naar de andere basis teleporteert) Bewerkt: 18 juni 2006 door erterer0 Reageren
Dynamic Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Zou ik ook mee mogen werken? Ik ben nog niet ervaren en ik zou niet de maten weten :S maar.. ik zou zien wat ik kan maken.. PS Ik doe wel met Sketchup en Ik kan zelf niet convrtereren Dynamic Bewerkt: 18 juni 2006 door Dynamic Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik wil ook meedoen aan die millitaire basis dan. Zeg maar wat ik moet maken, dan doe ik het wel ik maak ze in sketchup en zet ze om in 3ds en de rest mag stefaneke wel doen Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 IK ben van plan de ingang van m17 eiland onder water te doen, dat word dus moeilijk cordinaten zoeken... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Doe maar moeilijk waarom niet gewoon op land? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Is wel lollig dat jij, Stefanneke die post om 4 sec over twaalf heeft gepost Hier is een kleinhigheidje voor meschien aan de andere kant van San Andreas of Vice City... Een soort van m17 eiland uit de James Bond film, als een geheime basis Idëë: (Meschien kunnen we als model in de basissen meer zo`n mini treintje maken met een marker erbij dat je naar de andere basis teleporteert) het was toen zo net na elven maar bij mij rekent hij gek genoeg een uur later erbij Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hoe maak je iets eigelijk heb veel tuts doorgelzen snap er niks van maar mag ik mee doen ben niet goed maar wil wel iets maken Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Zou ik ook mee mogen werken?Ik ben nog niet ervaren en ik zou niet de maten weten :S maar.. ik zou zien wat ik kan maken.. PS Ik doe wel met Sketchup en Ik kan zelf niet convrtereren Dynamic Dynamic je bent welkom! (we kunnen ook gewoon één eiland maken, met een half onderwater ingang, speciaal voor boten. paar dingen die op het eiland komen: 1. vliegveld 2. barracks 3. garage 4. ondergrondse haven 5. bunkers owja het is MI6 niet MI7 ik ga weer een plattagrond maken Bewerkt: 18 juni 2006 door stefaneke Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 goede planing stefaneke of zo iets ... zeker met die boten onder het eiland ..mss. wil ik wel gaan meedoen maar ik weet niet ik kan : -sketshup models in 3ds zetten (dus klaar voor in-game ) -in sketch werken ..(deuh...) -in 3ds werken dus als ik wil hoor je nog van me Reageren
Dynamic Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik heb net met Sketchup gewerkt en het lukt me niet Sorry jongens ik trek me in Dynamic Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Owk, je mag het zelf weten! hydra-hunter-cheata je mag meedoen, we hebben je hulp nodig op het gebied van 3D Studio MAX. Bewerkt: 19 juni 2006 door stefaneke Reageren
erterer0 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Jippie de m 17 basis wil al lukken Maar de stijgers in de ruimte zijn nog niet goed, ze moetten vervangen worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.