Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

We hadden al wat afgesproken (ik werk 3dsmax), maar ik weet verder nog niet veel.

- mag ik een voetbalstadion maken? ik heb al wat dingen gemaakt

- ik heb nog ergens wat huisjes en dingen, ik stuur binnenkort wat screensss

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

27

• erterer0

11

• wizkid4590

7

• Dutchy3010

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het ziet er aardig uit, maar gaan jullie het ingame zetten, en zo ja, weten jullie hoe dat moet?

Veel succes nog.

Geplaatst:

In welke GTA willen jullie hem gaan zetten. Als jullie SA willen doen, gaat het feest denk ik niet door, GTA SA kan nog maximaal 5 extra IDE's erbij krijgen, dat betekent, 5 Objecten, en in dit topic heb ik er al meer gezien.

Dus jullie zullen GTA SA dan moeten strippen, maar ik denk niet dat veel mensen een kleine Mod willen downloaden. Tenzijn jullie deze Mod alleen maken om ervan te leren, dan heeft dat hier boven niks van toepassing.

Zelf raad ik Sketchup niet aan, ook zie de bestaande Textures van Sketchup, ik hoop dat jullie toch niet die gaan gebruiken, en in de plaats daarvan de normale GTA textures.

Ook wil ik jullie veel Suc6 wensen, en zorg ervoor dat er niet veel Bugs inzitten, en maak er wat moois van :)

Geplaatst:

voetbalstadion op een millitair eiland? je kunt beter aan een barrack beginnen P maak er maar een owk?

Geplaatst:

Het is een mod voor beginners, dus ik denk dat ze er alleen van willen leren om later een groter project willen

joinen dat meer ervaring vereist. Ik vind het persoonlijk een erg goed idee. Doe je best!

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
Het is nog maar een beginners mod :puh:, enne die tank had ik met bouwtekeningen gemaakt

Hoe bedoel je met bouwtekeningen? daar zou ik wel mee willen werken ;)

Geplaatst:

Het is nog maar een beginners mod :puh:, enne die tank had ik met bouwtekeningen gemaakt

Hoe bedoel je met bouwtekeningen? daar zou ik wel mee willen werken ;)

Gewoon met blauwdrukken, die je op een plane zet. Daarna kan je het gebruiken als bouwtekening ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...