Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben effe de kluts kwijt, iedereen die nu nog mee wilt doen melt zich nu binnen 2 dagen aan,

Wie doen er mee:

Stefaneke

Erterer0

Wizkid 4590

blackpearl11

Bewerkt: door stefaneke
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

27

• erterer0

11

• wizkid4590

7

• Dutchy3010

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

stefaneke :

ik sag uwe tank die is heel mooi

nu wil ik niet voor u de pret bederfen maar volgens mij heb je die niet self gemaakt.

met sketchup kun je models daunloden (als je de google skp toolbar heb) en daar staat die stusen en hij is gemaakt door ene killoch0 tenzij u dat ben is er niks aan de hand

als u dat niet ben is het een beetje gemeen om met de eer te gaan strijken van iemand anders :|

verder siet het er wel leuk uit jongens ga zo door :)

jha ik kan wel ff een schreen maken

kijk s aan

tank9gg.th.gif

en de zelfde tank hier

tank21lk.th.gif

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

@Kees: Mag ik je even op de regels wijzen? GEEN MSN taal op het forum ipv ABN

@Stefaneke: Jammer dat die tank niet van jezelf is. :N

Geplaatst:

@Wizkid: Die jonge heeft dyslectie. Hij doet zijn uiterste best hier. ;)

@Stefaneke: Het is inderdaad niet van jou. Verder show je die F16 nog in een ander topic en vertel je ons ook dat het jou model is. Je showt modellen die niet van jou zijn. En je zegt dat jij ze gemaakt hebt. Hier op het forum wordt daar streng tegen opgetreden! Voor deze fraude krijg je van mij 20% cadeau. Hier heb ik een kopie genomen wat jij post in het Meningen topic:

Wie: Stefaneke

Mening:

sketchup is fijn te gebruiken, ik kan er goed mee modden omdat het zo simpel is, je kunt er prima mee modden, kijk maar

http://stefangestel.googlepages.com/F16.jpg

@Matiscus: Die link naar die andere F16 is inderdaad niet van hem maar van z'n neef. :{ Hij heeft wel toestemming van z'n neef om zijn models te gebruiken. Heeft hij op MSN tegen mij gezegt. :engel:

Edit: (off-topic) Volgens mij ben jij dyslecties, Dyslexie <----- schijf je zo. :puh:

Bewerkt: door wizkid4590
Geplaatst:

Weet ik veel hoe het geschreven word. :puh: Ik had het opgezocht en ik dacht dat het zo gespelt werd. Maar ik heb het wel gelezen, dat hij de toestemming heeft. Maar die tank showt hij gelijk of hij hem gemaakt heeft. En eigenlijk heeft hij het niet gemaakt. Verder wil ik hier niet over in discussie gaan. :clown:

Geplaatst:

Oke :clown: Je hebt er wel gelijk in dat ie hem showt alsof ie van hemzelf is wat hier natuurlijk niet mag. :t

:N Zoals ik al zij, had ik een tutorial, die tank kwam eruit toen ik klaar was. (ik heb er wel lang over gedaan om hem goed na te maken)

Mijn computer is software matig gezien overleden op 30 juni 15:57. :-( rust in vrede :-(

Ik heb lang gezocht om die tutorial weer te vinden maar het is me tot nu toe niet gelukt :N

Maar kunnen we verdergaan met de mod?

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Van mij wel! ;)

Wat bedoel je er eigenlijk mee dat je pc softwarematig overleden is? Crash gehad?

Ik ben nu bezig met een 1 first aid tentje :Y

Hij moet alleen nog gedetaileerd worden( heel erg gedeitaileerd :D ):

tv1vy.jpg

Bewerkt: door erterer0

Nu is de tent wel snel ingame geladen :D

Er moeten nog wel een paar dingen bij die een echte tent ook heeft bijvoorbeeld haringen bij :Y

Bewerkt: door erterer0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...