dengreg Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hey in de twede stad heb je zo'n groot huis dicht bij waar je je auto's kunt tunen maar ik kan dat nog niet kopen wanneer kan ik dat kopen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Dat heet Wang Cars. Dat kan je kopen als je alle San Fierro missies + de Driving school hebt uitgespeeld. Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat je Wang Cars bedoelt. Dit kun je kopen nadat je ALLE missies in San Fierro inclusief de Driving School hebt uitgespeeld. Daarna kun je hem kopen voor $80 000.- Overigens kan je daar volgens mij niet tunen, wel in de tunegarage daarnaast. [Edit] Het bericht kwam 25 seconden te laat, denkaanhenk was me voor! Bewerkt: 14 juni 2006 door Froodooo Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Dit hoort in volgens mij in missie hulp en hier kan je je antwoord vinden:Klik.Edit: Twee mensen waren me voor. Bewerkt: 14 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 nee dit hoort in gta sa genral Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.