Ikkes Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Real-life Fotocontest 2! Geleid door Ikkes Daar is hij dan. De tweede versie van de Real-life Fotocontest. Dit keer hoop ik op meer kandidaten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Meedoen: Ik wil mee doen maar hoe? Dit kan heel simpel. Je stuurt mij een PB met het volgende erin: [b]Naam:[/b] [b]Beschrijving:[/b] [b]Foto:[/b] Regels: Om deze contest goed te laten lopen zijn er natuurlijk een paar regels: - Foto's dienen door de inzender zelf gemaakt zijn - Het bewerken van foto's is uit den bozen. Helaas moet ik het volgende ook vermelden: - Het ruzieen omtrent stemming is uit den bozen! Prijzen: Ook tijdens deze contest zijn er prijzen te vinden: Plaats 1: 3 Punten in de Contest/Battle Ranking. Plaats 2: 2 Punten in de Contest/Battle Ranking. Plaats 3: 1 Punt in de Contest/Battle Ranking. Relevante Topics: Vragen Topic Stem Topic ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ronde 1: Net als de eerste contest staat de eerste ronde in het thema: Natuur. Je moet één foto inleveren in dit thema. Inleveren kan tot en met 25 juni 2006. Deelnemers: Naam: TQM Beschrijving: Tijdens een bergtocht in Duitsland een uitkijkpunt een foto gemaakt, eeen mistige dag, je ziet de wolken goed. Foto: Naam: demontventoux Beschrijving: De Mont Ventoux getrokken op een onweersdag, de zon schijnt speciaal op de berg Foto: Naam:Ikkes Beschrijving: Mooie foto van een paardenbloem. Foto:Klik Naam:XboxGta Beschrijving: Getrokken aan de oevers van de Ourthe Foto:Klik Naam: Velaro Beschrijving: Titisee, Duitsland in de morgen. Foto: Hier NIET posten! Bewerkt: 1 juli 2006 door Ikkes
Ikkes Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Uitslag 1e ronde: - Velaro (17 pnt) - TQM (16 pnt) - Demontventoux (10 pnt) - Ikkes (3 pnt) - XboxGta (2 pnt) Dat houdt in dat Velaro, TQM en Demontventoux doorzijn naar de volgende ronde en dat we afscheid nemen van Ikkes en XboxGTA. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ronde 2 Deze ronde staat net als de vorige contest in het thema: Gebouwen/Bouwwerken. Dit kunnen huizen zijn maar bijvoorbeeld ook bruggen en elektriciteits-masten. In deze ronde hoef je ook maar 1 foto in te leveren. Naam: Velaro Beschrijving: Klokkentoren in Duitsland, Titisee tijdens renovatie. Foto: Naam: TQM Beschrijving: Radiotelescoop in Duitsland Foto: naam: Demontventoux beschrijving: Een minaret in Egypte foto: De foto's kunnen ingeleverd worden tot en met 8 juli. Normaal zou dit 10 juli moeten zijn maar wegens vakantie is dat ingekort. Veel plezier jongens . Bewerkt: 8 juli 2006 door Ikkes
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Oke de uitslag is bekend! Ik wil ten eerste Ikkes bedanken voor deze Fotocontest, jammer dat je het zelf niet kon afmaken, maar ik was er gelukkig nog. De stemmen zijn geteld, en hier is de uitslag! De onvermijdelijke Fotocontest winnaar is geworden.. 1e Demontventoux Met 33 punten! Tussen de andere twee, Velaro en TQM, was er nog enige spanning maar Velaro pakte toch nog de tweede plaats en TQM helaas de derde maar ook daar moeten jullie beide trots op zijn! 2e Velaro Met 18 punten! 3e TQM Met 15 punten! Reacties zijn welkom!
demontventoux Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Hartelijk dank voor het stemmen iedereen TQM, Velaro; ook mooi gestreden! En natuurlijk ook de anderen die er in de 1ste ronde uitlagen Tot de volgende Real-life contest! demontventoux Bewerkt: 17 juli 2006 door demontventoux
DJ-TQM Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 YESSS. MIJN EERSTE BATTLE PUNT OOIT!!!!!!!!!!! Op naar de volgende overwinning
Ikkes Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik wil graag ten eerste Levi bedanken voor het overnemen van de contest tijdens mijn afwezigheid. Daarnaast wil ik graag Demont, Velaro en TQM feliciteren met hun finaleplaats en hun punten voor de ranking. Allemaal erg mooie foto's . Ikkes.
Recommended Posts