Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja en wanneer je het swat ziet bij hun heli en ze schieten, ziet de vlam er niet wat raar uit?kijk eens goed de gta makers hebben het aimen verbeterd en zo te zien hebben ze het schieten realistischer gemaakt de vlam uit de gun ziet er ook veel beter uit dan in VC Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja en wanneer je het swat ziet bij hun heli en ze schieten, ziet de vlam er niet wat raar uit?kijk eens goed de gta makers hebben het aimen verbeterd en zo te zien hebben ze het schieten realistischer gemaakt de vlam uit de gun ziet er ook veel beter uit dan in VC nee ik bedoel, ja de vlam beweegt ineens niet Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik zie eerlijk gezegt er niet zo veel geks aan Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 tja dan zal het wel niet he Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik zie eerlijk gezegt er niet zo veel geks aan ik zie er ook nix aan alleen dat het mooier is dan in vc Reageren
Mr wu Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ja en wanneer je het swat ziet bij hun heli en ze schieten, ziet de vlam er niet wat raar uit?kijk eens goed Dit viel mij dus ook al op ,alleen in deze trailer overigens... :o En het valt het meest op bij de swat ventjes die op de heli zitten.. Net alsof de vlam niet beweegt.. maarja het zal wel toevallig zijn door een video bewerking ofzo.. Bewerkt: 21 oktober 2004 door Mr wu Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) als je die trailer afspeeld dan is dat schieten wel mooi maar bij een screen staat het stil dat is altijd minder mooi! fotografeer maar een zwaai licht dan zie je zelf dat het minder mooi is Bewerkt: 21 oktober 2004 door gta player Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 als je die trailer afspeeld dan is dat schieten wel mooi maar bij een screen staat het stil dat is altijd minder mooi!fotografeer maar een zwaai licht dan zie je zelf dat het minder mooi is DUHHHHHH een screen beweegt ook niet slimmerd Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 als je die trailer afspeeld dan is dat schieten wel mooi maar bij een screen staat het stil dat is altijd minder mooi!fotografeer maar een zwaai licht dan zie je zelf dat het minder mooi is DUHHHHHH een screen beweegt ook niet slimmerd dit gaat over de trailer 3 dat is een filmpje Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 nee joh maar hij plaatst toch een screen voor de uitleg en een screen staat toch stil! Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 dat was toch maar dat iedereen begreep waar over het ging of niet Reageren
killerbee Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja en wanneer je het swat ziet bij hun heli en ze schieten, ziet de vlam er niet wat raar uit?kijk eens goed ja idd viel mij ook meteen op hopelijk hebben ze wel verandert Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vind het niet erg. jullie zoeken gewoon een minpunt omdat het spel gewoon top is! Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vind het niet erg.jullie zoeken gewoon een minpunt omdat het spel gewoon top is! het is goed heel goed lijkt het maar ik kan pas oordelen als ik het heb gespeelt Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Wat vinden jullie hier van - Het uniform van de agenten in Las Venturas is anders dan die van San Fierro Vind ik ook zeker wel leuk misschien hebben ze dan ook andere politiewagens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.