victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 dat denk ik niet maar wel is er bekend dat buiten de stad ze met jeeps rijden Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Dat hoop ik eigenlijk niet voor rockstar want als ze nou weer een nieuw gta deel willen maken moeten ze het der eigen wel HEEEEEEEEEEEEEEL moeilijk gaan maken! leuk tog heeft r* games weer wat te doen Reageren
Q Dude Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Wat vinden jullie hier van - Het uniform van de agenten in Las Venturas is anders dan die van San Fierro Vind ik ook zeker wel leuk misschien hebben ze dan ook andere politiewagens dat denk ik niet maar wel is er bekend dat buiten de stad ze met jeeps rijden Ik dacht dat het al bekend bij jullie was maar het is al officieel bekend gemaakt dat de politie in elke stad of elk dorp hun eigen politieauto's hebben. Reageren
Spike Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik dacht dat het al bekend bij jullie was maar het is al officieel bekend gemaakt dat de politie in elke stad of elk dorp hun eigen politieauto's hebben. goedzo weten we dat ook weer . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.