Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi tut

8/10 goeie uitleg ^_^

Maar ik heb hem gelezen maar kan nergens een stock vinden :duh: ..heeft iemand een site of een mega packet met renders ofzo voor me?

Alvast bedankt :D

Geplaatst:
Maar ik heb hem gelezen maar kan nergens een stock vinden :duh: ..heeft iemand een site of een mega packet met renders ofzo voor me?

Renders en stocks zijn er meer dan genoeg te vinden. Hier een klein overzicht voor je:

Tevens vind je in de Adobe Photoshop - Guide ook nog talloze links naar sites, zeker het kijken eens waard dus. Natuurlijk kun je ook je eigen renders maken uit bestaande plaatjes. Hoe je dat doet, wordt hier uitgelegd. Veel succes!

Geplaatst:
Waar staat de blending mode?

De 'blending mode' zie je op deze screenshot staan:

Je vindt hem dus op je layers-chermpje. Heb je, of zie je dit schermpje niet, druk dan op 'F7'. Overigens kun je met de blend mode bepaalde effecten creëren. Dit doe je door bijvoorbeeld een layer op 'lighten' of 'overlay' te zetten. Natuurlijk kun je hier verder mee experimenteren.

Geplaatst:
Waar haal je die teksten vandaan ben de site ff kwijten.. :duh:

Die kun je onder andere halen van Dafont, overigens is dat één van de vele sites. Maar Dafont is toch wel een van de bekendere sites. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je het '.TT' bestand naar de volgende map: 'C' > 'Windows' > 'Fonts'. Je lettertype is dan in onder andere Word, Photoshop en MSN te gebruiken.

• 1 maand later...
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

Hallo, ontzettend late reactie, maar goed, heb er echt hulp mee nodig....

1.

waar vind ik:

Soft brushes 1 pixel ?

soft brushes size 16 ?

48 oil heavy flow dry edges ?

2.

dat sliertjes stukje, met de Pen tool gaat niet goed :(

als ik 2 acnhor punten heb, en vervoglens dat slingertje erin maak, dan staat er nog steeds de lijnen van de anchor en de sliertje :(

ik krijg het niet weg, zodat ik dat witte sliertje ziet.

iemand die mij kan helpen alstublieft ?:D

Mvg, Dutchmaster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...