Jump to content

Na Lure -> Toreno's Last Fight

Recommended Posts

Geplaatst:

Voordat ik deze vraag ging stellen heb ik wat rondgesnuffeld op google en op dit forum, maar kon het antwoord op mijn vraag/probleem niet vinden.

Na 'Lure', een missie in SF, staan er wel 'Safehouse' locaties op de map, maar mogelijkheid om op te slaan is er niet. Nu heb ik een aantal missies gedaan en weinig zin om deze overnieuw te doen. Ik heb 85 keer gebruik gemaakt van de Safehouse. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Geplaatst:

Ik had dit ook volgens mij heb je ja gezegt toch Cesar zei dat een dealer geld of drugs ging brengen dus laat je zelf dood gaan en kijk of je nu kan saven.

Geplaatst:

Geen vierkantje/driehoekje. Heb alle safehouse locaties geprobeerd.

Mijn laatste save-game is van 6uur speeltijd terug.. Ik kijk wel of ik zin heb alles over te doen of mijn laatste saved game hier te posten

Geplaatst:

Of zet je savegame hier en dan speel ik hem voor zover je was, hoef je nit alles opnieuw te doen :)

Geplaatst: (bewerkt)

http://rapidshare.de/files/23064235/GTASAsf3.b.html

Mijn laatste 2 missies waren die '?' missies over de grote brug. Je mag stoppen voor het eerste '?' - die monstertruck missie was wel gruwelijk :Y Ik had verder alles in SF afgerond, geloof ik. Woozzie was blij en gaf me flink wat total respect. :klap:

Gelieve geen cheats/mods gebruiken. Alvast bedankt!

Bewerkt: door nozem
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de volgende missies gedaan:

Amphibious Assault - Mission Passed!

Beloning: $11.000,-

- + Respect

The Da Nang Thang - Mission Passed!

Beloning: $15.000,-

- + Respect

Pier 69 - Mission Passed!- $15.000,-

- + Respect

Toreno's Last Flight - Mission Passed!

Beloning: $18.000,-

- + Respect

Yay Ka-Boom-Boom - Mission Passed!

Beloning: $25.000,-

- + Respect

Volgens mij moeten de Wang Cars missies ook gedaan worden? Die mag dan iemand anders doen. Heb voor deze missies geen cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Hartelijk bedankt! De Wang Cars missie kan ik zelf doen. Nogmaals bedankt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...