Jump to content

SA:MP loopt vast.

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik windows XP opnieuw geinstalleerd hebt werkt SA:MP niet meer.

Installatie en dergelijke ging goed, maar nu druk ik op connect, wacht tot de laad screens zijn afgelopen en dan doet me pc niks meer(Ctrl,alt+del ook niet). :-( Hij blijft daar gewoon hangen. SP werkt gewoon goed, iemand oplossing?

Alvast bedankt. _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Zie jij je muis wel?

Zoja, dan geeft hij een foutmelding, maar SA:MP staat iets te veel op de voorgrond. Kijk waar je de muis niet meer ziet. (rechtsonder) Klik daar overal (je moet de muis blijven zien.) Nu sluit hij SA:MP af en kan je weer verder. Ik heb dit 1000000 keer gehad :)

* ''muis'' moet ''cursor'' zijn :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

@Azer, ja ik heb 0.1B, je fix werkt niet :N

@Ikt, Als ie zeg maar vastgelopen is, zie ik ook geen muis, alleen als ik Ctrl,alt+del heel vaak inram krijg ik me muis te zien maar verder kan ik nog niks(Behalve me muis bewegen). :{

Geplaatst:

Probeer (ingame na de crash, niet ergns anders opklikken) op ALT+F4 te doen. Maar dit helpt denk ik niet. Wil je je systeem niet beschadigen (uitzetten) dan moet je 1 keer op de uitknop van de PC drukken, dan sluit windows gewoon af. :D (Bij mij wel )

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je niet toevallig versie 1.1 of 2.0 van GTA: San Andreas, zo ja? Dan moet je downgraden.

Ja, ik heb 1.0, staat in de readme file tijdens de installatie en de savegames van 1.0 werken.

Iemand verder nog oplossingen? Heb SA al verschillende keren opnieuw geinstalleerd, SA:MP ook. Maar hij wil maar niet werken :N

EDIT: SA:MP werkt weer, de firewall blokkeerde hem, maar raargenoeg kreeg ik dat venster niet te zien om hem toegang te geven :? . Maja, hij werkt weer _O_

Bewerkt: door Kraay

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...