Apple-Mac Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik vroeg me af of het mogelijk is om een film over Vice City te maken ZONDER dat je een echte camera gebruikt. (een soort van printscreen zegmaar) Hoe maken jullie dan een TRAILER van het spel??? Net als bij GTI??? Bedankt voor jullie hulp. Reageren
Bling Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Dat kan inderdaad Het simpelste en meest gebruikte programma is Fraps, deze kun je hier downloaden. Voordat je een spel gaat spelen (in jouw geval Vice City) moet je fraps even aanzetten (je hoeft hem alleen maar te openen) Hierna druk je op minimaliseren en start je Vice City. Als het goed is dan moet je op F9 drukken om met opnemen te beginnen. Veel succes Reageren
Crowsoul Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Dat kan inderdaad Het simpelste en meest gebruikte programma is Fraps, deze kun je hier downloaden. Voordat je een spel gaat spelen (in jouw geval Vice City) moet je fraps even aanzetten (je hoeft hem alleen maar te openen) Hierna druk je op minimaliseren en start je Vice City. Als het goed is dan moet je op F9 drukken om met opnemen te beginnen. Veel succes Is dit het zelfde programma waar jullie die videotuts mee maken? En indien niet, met welk programma dan wel? Reageren
Bling Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik heb met fraps al vele films gemaakt, het is gewoon een goed programma. Enig nadeel is dat als je de gratis versie hebt je slechts 30 seconden achter elkaar kunt opnemen, je kunt natuurlijk na die 30 seconden wel gelijk weer op opnemen klikken, zodat je je films toch wat langer kunt maken. Ps. je moet niet schrikken van de grootte van de fraps bestandjes, deze kun je heel simpel met moviemaker verkleinen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Heel erg bedankt. Dit zocht ik Maar.......is het normaal, dat een programma trager gaat als FRAPS aan het opnemen is? Bedankt voor je hulp..... SSX-Breaker......... Bewerkt: 16 juni 2006 door SSX-Breaker Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hoe maken jullie dan een TRAILER van het spel??? Net als bij GTI??? dit kan je met het main bestand doen dit kan je bewerken met missionbuilder hier kun je een vilmpje maaken voor vragen daar over moet je flotje maar eens mailen Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Heel erg bedankt. Dit zocht ik Maar.......is het normaal, dat een programma trager gaat als FRAPS aan het opnemen is? Bedankt voor je hulp..... SSX-Breaker......... Ja dat is normaal, want je vraagt meer van je machine: opnemen en spelen tegelijk. Hierdoor kan je GTA iets langzamer lopen. Hoe langzamer hang van je processor af. Mvg, Wazuup Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik weet niet of het hier al eens is langsgekomen, maar er is een groep die een hele serie leuke films heeft gemaakt m.b.v. GTA. De serie heet PEDS, en het hele seizoen (13 afleveringen) is te vinden op hun website. De reden dat ik het hier even post, is dat ze ook speciale "Studio" mods hebben gemaakt voor de verschillende GTA versies. Daarmee kun je op eenvoudige wijze meerdere acteurs/auto's plaatsen en laten bewegen. Deze mods zijn beschikbaar voor eigen gebruik, en zijn te downloaden vanaf hun website ( helemaal rechtsonderaan staat een lijst met de verschillende mods). De Mods werken zeer handig, en je kunt er dus erg mooie resultaten mee krijgen ( zie als voorbeeld de films die zij zelf gemaakt hebben.. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik weet niet of het hier al eens is langsgekomen, maar er is een groep die een hele serie leuke films heeft gemaakt m.b.v. GTA.De serie heet PEDS, en het hele seizoen (13 afleveringen) is te vinden op hun website. De reden dat ik het hier even post, is dat ze ook speciale "Studio" mods hebben gemaakt voor de verschillende GTA versies. Daarmee kun je op eenvoudige wijze meerdere acteurs/auto's plaatsen en laten bewegen. Deze mods zijn beschikbaar voor eigen gebruik, en zijn te downloaden vanaf hun website ( helemaal rechtsonderaan staat een lijst met de verschillende mods). De Mods werken zeer handig, en je kunt er dus erg mooie resultaten mee krijgen ( zie als voorbeeld de films die zij zelf gemaakt hebben.. Ik was hier al een aardige tijd van op de hoogte De vice city versie van de mods is toch wel het beste. San andreas versie is een beetje vaagjes nog. Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Voor game filmpjes te maken gebruik je best Gamecam (gratis) of Fraps (niet gratis). Voor tutorials gebruik je best Camtasia. In camtasia kan je je filmpjes ook bewerken. Erg handig dus. Alen is deze zeer traag bij een spel. Greetz Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik weet niet of het hier al eens is langsgekomen, maar er is een groep die een hele serie leuke films heeft gemaakt m.b.v. GTA.De serie heet PEDS, en het hele seizoen (13 afleveringen) is te vinden op hun website. De reden dat ik het hier even post, is dat ze ook speciale "Studio" mods hebben gemaakt voor de verschillende GTA versies. Daarmee kun je op eenvoudige wijze meerdere acteurs/auto's plaatsen en laten bewegen. Deze mods zijn beschikbaar voor eigen gebruik, en zijn te downloaden vanaf hun website ( helemaal rechtsonderaan staat een lijst met de verschillende mods). De Mods werken zeer handig, en je kunt er dus erg mooie resultaten mee krijgen ( zie als voorbeeld de films die zij zelf gemaakt hebben.. Leuk, ga ik zekers gebruiken! Dankjewel voor die tip! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 je kan ook de resolutie enz lager isstellen, dan loopt hij ook sneller! (of de framerate verhogen) Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 EDIT: Dat studio-programma, is alleen voor san andreas. Ik kan nergens dat studioprogramma (wel fraps, maar dat ene wat Patrick W zei niet) vinden weet iemand waar dit te downloaden is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.