Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ey ik heb een probleem en dus een vraagje: ik heb sinds dat mijn 3dsMax trial is verlopen Gmax gedownload. Alles werkt perfect,goed,soepel en weetikveelwat. Alleen: ik heb dus Kami's scripts voo Gmax gedownload en precies volgens de readme in de Gmax > Scripts map gezet. Elke keer als ik dan weer het SA_DFF_IO script open, en dan het desbetreffende model export, word er niks opgeslagen. wat is het probleem? ik heb al een aantal keren geprobeerd andere versies van die Gmax Scripts erin te zetten, maar dat werkte ook niet. is er iemand die toevallig ook Gmax gebruikt en mij zijn in-rar-ingepakte-scripts-map wil sturen of als bijlage toevoegen bij het bericht??? alvast bedankt , grtz puma. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Je zou ze inplaats van ze in de Scripts map te zetten, ook gewoon het hele zooitje in de Gmax map plaatsen. Het zou kunnen helpen...ik had ongeveer het zelfde maar dan bij 3dsmax. Succes. Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) bij mij werkte ze wel met Gmax ik weet niet of hij het doet maar hier heb ik ze: >>>klik hier<<< voor de scripts veel succes nog Bewerkt: 15 juni 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.