Silverwing Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Tekst ziet er blijkbaar niet uit nu ik goed kijk Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Woow Silverwing. Heel erg mooi die achtergrond kleur, Render, tekst mooi verwerkt Perfect gewoon ! 10/11 Reageren
wastelander Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 zier er goed uit font misschien wat uit ten boze maar voor de rest ziet goed uit leuke brush en effectjes gewoon een dikke 8,7 render van final fantasy of niet ? Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bedankt voor jullie reacties! De render is Paine van FFX2. En het zijn geen brushes, het is eigenlijk gewoon dik geklooi. Reageren
Jowx Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bedankt voor jullie reacties! De render is Paine van FFX2. En het zijn geen brushes, het is eigenlijk gewoon dik geklooi. Waarom heeft jouw ''geklooi'' altijd een super mooi resultaat? Dit is weer een van je betere sigs die ik de laatste tijd gezien heb, de tekst is ook verbeterd ten op zichte van de vorige die je me hebt laten zien op msn. De kleuren zijn mooi, het maakt van het plaatje een mooie sig. Het enigste wat misschien een beetje negatief is, is dat ik het een beetje te fel vindt aan de rechter kant. 9,8/10 Reageren
ShortY- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Zeer gave render! gewoon prachtig, vooral door de blauwe kleur, die ik zelf heel erg mooi vind, je krijgt van mij voor je signature een: 9,5/10. Keep up the great work! ShortY- Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bedankt allemaal! Kleine change: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.