DaddyPimp Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik heb hem gewoon simpel gehouden, het is mijn allereerste.. Rates aub! Bewerkt: 15 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Paar tips, gebruik een normale font, en kleinere buttons. Ook een paar mooiere kleuren iets profesionelere kleuren. En misschien wat content er in? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Paar tips, gebruik een normale font, en kleinere buttons.Ook een paar mooiere kleuren iets profesionelere kleuren. En misschien wat content er in? Bedankt voor de tips Supreme.. Maar wat versta jij ondere ''normale fonts''? Standaard fonts ofzo? Ik gebruik deze omdat ze weer eens wat anders zijn en ik niet zo van standaard fonts houd... Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Paar tips, gebruik een normale font, en kleinere buttons.Ook een paar mooiere kleuren iets profesionelere kleuren. En misschien wat content er in? Zelfde comment een 6/10 Reageren
deagle Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Nja , ik vind hem eigenlijk niet mooi. :$ Ja , het is gewoon een header , buttons en een content. Probeer er zo vakjes mee te maken. 7/10 voor de moeite Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Nja , ik vind hem eigenlijk niet mooi. :$ Ja , het is gewoon een header , buttons en een content. Probeer er zo vakjes mee te maken. 7/10 voor de moeite Ik heb hem ook maar even snel gemaakt, maar nu ben ik bezig aan eentje die écht fuckin' mooi word... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ja iets in de trand van: Arial, times new roman, verdana etc. En dan de buttons kleiner, klein staat altijd beter. Tenzij je van groot houdt dan moet je het zou houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.