013West Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) ik wilde graag een mod maken met de stad bikinibroek van spongbob. ik wilde bijv. een van de restaurants veranderen in de korstige krab. zou het lukken? en WIl iemand helpen ik heb dus modders Nodig. 013West EDIT: Sluit deze topic maar niemand interreseert zich erin Bewerkt: 17 juni 2006 door 013West Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hey ik zou graag mee willen doen maar ik ben niet goed in modden begin eerst iets met iets kleins dan zulle meer mensen komen veel plezier ik hoop dat het lukt Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Wel leuk idee. Ga je dan de player ook Sponge Bob maken? Zo ja, komen er dan ook kapsels? Zoals een baard enzo?. En komen de personages er ook in? zoals Octo en Patrik enzo? Hoop dat je er iets moois van maakt. Waneer kom je met screens? Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.