S.W.A.T. Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik ben bezig met de import export maar ik kan de cheetah maar niet vinden ik weet dat hij in Prickle pine is maar ik zie hem niet. Zou iemand een kaartje willen maken waar ik de cheetah kan vinden? Alvast bedankt . Reageren
Bling Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Zie dit kaartje, hierop kun je zien waar de cheetah staat. Veel succes Reageren
Kraay Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Cheetah_lo..._San_Andreas%29 Daar hoort ie te staan. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik zie alleen de kaart van San Andreas maar er staat geen bolletje waar de cheetah staat. Maar wel bedankt voor de kaart maar zou iemand misschien als hij tijd heeft een kaartje kunnen maken? Bewerkt: 15 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Er staat wel een bolletje op, zie rechts bovenaan.. Reageren
Bling Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Er staat wel een bolletje hoor, een beetje rechtsbovenin de kaart. Edit: Silverwing was voor Bewerkt: 15 juni 2006 door Bling Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik zie geen bolletje hoor kan het aan mij computer liggen want ik zie het bolletje niet ik kijk overal maar ik zie geen bolletje ook niet bovenaan. Reageren
Bling Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik zie geen bolletje hoor kan het aan mij computer liggen want ik zie het bolletje niet ik kijk overal maar ik zie geen bolletje ook niet bovenaan. Raar, er staat toch echt een bolletje. Ik heb even een kaart voor je gemaakt en dezelfde plek aangeduid met een pijl+stip. Hieronder het kaartje: Hopelijk lukt het nu wel Edit: bericht hieronder, dat wist ik wel hoor kraay Ik had per ongeluk vergeten om op resize te klikken Bewerkt: 15 juni 2006 door Bling Reageren
Kraay Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Wist je dat de maximale afmetingen op dit forum 640x480 zijn? Anders wordt de pagina uitgerekt Wist je dat je bij Imageshack ook thumbmail kunt kiezen zodat het plaatje pas groot wordt als je erop klikt Bah, telaat.. Bewerkt: 15 juni 2006 door Kraay Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bling harstikke bedankt nu kan ik eindelijk weer verder heel erg bedankt voor dat kaartje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.