Simoniem Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 help, als ik de nl mod van gta3 installeer en alles doe wat er gezegd wordt en ga gta3 spelen staat er wel bovenin "v 1.1" maar alles is nog het zelfde willen de gene die het weten even een mailtje sturen naar *email verwijderd* DANK U >>> Door Jorge_F: Geen email adressen posten. Helpen kan op dit forum door middel van de Reply functie <<< Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Je moet wel de juiste taal aanklikken bij de opties, anders blijft alles hetzelfde! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Met vice city heb je ook zoiets. Maar dan wordt SPANISH vervangen door NEDERLANDS. Wat ik dus probeer te zeggen is, door alle talen die gta3 heeft te proberen in het optie-menu (als er in het optie-menu de taal: Spanish staat, kan dit nederlands zijn) Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 is dit al opgelost want ik had hetzelf probleem en heb het er toen weer afgehaald, als er een oplossing is dan installeer ik hem weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.