Gta Ripper Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 dankje dankje ! Bedankjes via pb..(Ik wil niet mod-achtig doen)
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Uit de eerste post nr 12 Alstublieft. Want ik ben Anime Freak ^^. Tales
Froodooo Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Volgende keer dan ook het lijstje in de eerste post gebruiken Tales! Maar hier is jouw Sig: _______________________________________________________________ Nieuwe Sig Nummer 13 Status: Te Koop! Bewerkt: 21 juni 2006 door Froodooo
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Nummer: 3Tekst: Reali Sorry, nummer 3 is reeds verkocht. Dit is helaas nog niet bijgewerkt ivm. drukke tijden zowel prive als forum. Sorry voor het ongemak. Nummer: 13Tekst: D58x Zie regels, je mag maar 1x in de twee weken een signature aanvragen. En de vorige was nog geen twee weken geleden. Gelieve beter te lezen volgende keer. **************************************Alle regeltjes dan nog maar een keer op een rijtje: Je mag maar één keer in de twee weken een nieuwe Sig aanvragen, anders is het een beetje zonde van die andere Sig. Je moet het lijstje goed en volledig invullen, anders kan je aanvraag niet doorgaan! Post alleen lijstjes voor een Sig. Bedankjes, vragen en andere dingen kun je sturen via een PB naar Gizmo of Froodooo. ___________________________________________________________ Bewerkt: 21 juni 2006 door ~> GizmO <~
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Volgende keer dan ook het lijstje in de eerste post gebruiken Tales! Maar hier is jouw Sig: Oh, ik had zeker alleen naar de Signatures gekeken . Goed werk Froodooo heel erg mooi die Sig !! Tales
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Nummer:13. Tekst:RULLEZ EN BBS IN THA HOUSE.
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Er is een nieuw topic in Algemeen. Namelijk Signature Markt. De rest kunnen jullie via pb afhandelen. Topic closed.
Recommended Posts