Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 bier is ook een hard drugsbier is slechter als wiet of heroine echt waar? dat betekent dat ik elke week een flesje hard drugs op heb :blink: ja bier alcohol hoe je het ook wil noemen het is even slecht als hard drugs ja das schrikken hé tim13 btw ben je niet een beetje jong voor bier met je 13 jaar?? mij maakt het niet want het is wel lekker
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 bier is ook een hard drugsbier is slechter als wiet of heroine echt waar? dat betekent dat ik elke week een flesje hard drugs op heb :blink: ja bier alcohol hoe je het ook wil noemen het is even slecht als hard drugs ja das schrikken hé tim13 btw ben je niet een beetje jong voor bier met je 13 jaar?? mij maakt het niet want het is wel lekker Ik ken mensen die op hun 10e al dronken. Ik zelf drink niet. Heb ik redenen voor.
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 gaat de battle nog wel door?????? hoop het wel dan kunnen er nog mooie dingen voorbij komen
Arjen Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 gaat de battle nog wel door??????hoop het wel dan kunnen er nog mooie dingen voorbij komen Be easy.. Door jou posts kunnen we haast niet zien waar we het over hebben.. :blink:
Majus Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 vindt die eerste van cortez het mooist
Thabit Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 In Round 1 is die van Cortez helemaal top!
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 bier is ook een hard drugsbier is slechter als wiet of heroine echt waar? dat betekent dat ik elke week een flesje hard drugs op heb :blink: ja bier alcohol hoe je het ook wil noemen het is even slecht als hard drugs ja das schrikken hé tim13 btw ben je niet een beetje jong voor bier met je 13 jaar?? mij maakt het niet want het is wel lekker Elke vrijdagavond ga ik gewoon ff een Biertje drinken met ons pap :lol: Vind hij niet erg hoor
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Fijn, maar we blijven dus wel on-topic, en niet spammen!!
TubS Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 euhm cortez heb je m al af?? :rolleyes:
MightyDuck Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Battle is volgens mij allang gestaakt, dus eigenlijk gewoon een nutteloze topic. Le Freak is al een maand niet meer op het forum geweest, dus eigenlijk best stom dat hij nog een moderator is als ie toch nooit komt. Gun dan iemand anders die graag een moderator wilt worden een moderator functie.
Tim14 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Wel leuk hoor zo'n battle aleen Cortez is bijna nooit meer op het forum, en Le freak al helemaal niet we kunenn wel een nieuwe battle beginnen in dit topic, wie meld zich aan? :rolleyes:
Arjen Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Wel leuk hoor zo'n battle aleen Cortez is bijna nooit meer op het forum, en Le freak al helemaal niet we kunenn wel een nieuwe battle beginnen in dit topic, wie meld zich aan? :rolleyes: Klopt, ik gooi hier maar een slotje op. Ik heb zelf ook geen zin om hier mee verder te gaan. Drugs <_<
Tim14 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Wel leuk hoor zo'n battle aleen Cortez is bijna nooit meer op het forum, en Le freak al helemaal niet we kunenn wel een nieuwe battle beginnen in dit topic, wie meld zich aan? :rolleyes: Klopt, ik gooi hier maar een slotje op. Ik heb zelf ook geen zin om hier mee verder te gaan. Drugs <_< Het hoeft ook geen drugs ofzo te zijn, ik heb wel op sommige sites gezien, een soort Arena, geen thema's maar gewoon Battles wie die mooiste plaatjes maakt. Dan kunnen we deze Topic naam veranderen in: ''Photoshop Battles'' en dan kan iedereen gewoon meedoen, en dat hoeft niet over Drugs te gaan,
Recommended Posts