Ikkes Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: max 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogenlijk Ikkes Bewerkt: 17 juni 2006 door Ikkes
Ikkes Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik wil wel Oke, Lever maar in. Het lijkt me leuk om tegen je te Battlen .
Ikkes Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Daan007: Ikkes: Stemmen t/m 18 Juni.
Grove St. Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ikkes font zou beter kunnen, maar zijn sign. is lekker rustig en goede kleuren zijn er gebruikt. Daarom gaat mij vote to Ikkes
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik stem voor Ikkes. Het is een mooiere grote. Buiten dat vind ik die van Daan007 niet echt mooi, sorry! vind alles niet zo goed bij elkaar passen, wat wel het geval is bij Ikkes, dus vandaar mijn stem!
ShortY- Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik stem voor Daan007, dit omdat ik de stijl van zijn signature mooi vind, persoonlijk vind ik de personage dat in de signature staat erg saai, omdat ik niet zo van die robot dingen houd, alleen de dingen die erbij zijn gewerkt, vind ik er erg goed bij passen. Waarom Ikkes niet Deze vind ik ook mooi, het was moeilijk om te kiezen, maar de keuze ligt bij de kleine details, deze zijn bij Daan007 net iets mooier.
TheGuardian Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik stem voor Ikkes Eest en vooral ben ik al fan van gorillaz, en dat ventje is 1 van gorillaz De achtergrond en de fond lettertype zijn ook nog eens mooi, en frissige kleuren hou ik ook van in plaats van donkere Daan, die van jouw is ook heel mooi, maar ik kan maar op 1 iemand stemmen hé, en deze keer is het ikkes waarvoor ik stem
Ikkes Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Tussenstand: Ikkes: 3 Daan007: 1 Stemmen kan t/m 18 juni.
Jon-asses Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Allebei al gefeliciteerd met jullie mooie sigs! Nu mijn rate+vote. Ikkes: +Mooie signature, straalt rust uit, de render is goed en de achtergrond vind ik heel mooi gedaan er zitten allerlei wat effecten in (is toch zo he ). - Tekst is wel wat TE simpel en die antenne (of wat het ook mag wezen ) op zijn hoofd vind ik slecht gerendert dit had je er beter afgelaten . Daan007: + Mooie render (al weet ik niet wat het is ), mooie achtergrond met de vector brush alleen misschien je layers van die brushes duplicaten en dan de geduplicate layer op 2,0 gaussian blur zetten en het zijn mooie kleuren in je achtergrond. - Je border zie je bijna niet en de weerspiegeling van je naam daaronder vind ik niet passen bij deze sig. Maar nu sta ik voor een bijna onmogelijke keuze . Mijn vote gaat naar: Daan007 . Ikkes: Jij verdiende misschien ook mijn stem maar als je eens rap kijkt spreekt de sig van Daan007 me meer aan . KUTW guys!
Daan007 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Tussenstand. Ikkes 3 Daan 2 Er kan vandaag nog gestemd worden !!
Jowx Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dan maak ik er maar 3 -3 van.. Ik vindt het kleurgebruik van Daan007 mooier dan bij die van Ikkes, de render past perfect bij de achtergrond en de styke van de signature. Ook de tekst past beter bij de sig van Daan007 dan bij die van Ikkes. Stem: Daan007
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Mijn stem gaat naar Ikkes. Zijn signature is lekker rustig en de custom shapes zijn goed toegepast. De render had misschien nog wat gesharpend kunnen worden, en je tekst is erg lelijk. Die van Daan007 vind ik wat minder, de zwarte achtergrond past niet echt bij de render. De vectors zijn wel mooi, maar die border kan niet, 1 px stroke lijkt me wel voldoende. Mijn stem gaat naar Ikkes
Ikkes Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) De stemmen zijn geteld, De kaarten zijn geschut. Ikkes: 4 stemmen Daan007: 3 stemmen. Met een nipte overwinning heeft Ikkes aan het langste eind getrokken. Dus +1 voor Ikkes en -1 voor Daan007. Bewerkt: 19 juni 2006 door Ikkes
Recommended Posts