Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heej bestaat er misschien een programma waarmee je dus een filmpje kan opneme

bijv. van een stunt filmpje ofso

zo ja kan iemand mij een site wijzen

Geplaatst:

Jahoor, dat programmaatje waarmee je het zou kunnen doen heet Fraps, je kunt het hier downloaden!

Veel succes met filmen! ;)

Geplaatst:

Ik gebruik dat programmaatje ook, maar op hoeveel FPS moet ik hem zetten

voor geen schokkerigheid? Dus voor een goed filmpje..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo, :)

Ik wou ook een filmpje maken dus kwam ik deze topic tege ik heb dat Fraps programmatje gedownload.

Alleen zit ik met de vraag wat moet ik nu doen om van sa een filmpje te maken :?

Alvast Bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Gammie, :cya:

Je moet even Fraps opstarten, en kijken op welke toets je tijdens een game moet drukken om te filmen. Let wel op dat Fraps aanstaat. Dit filmpje kan bij de gratis versie slechts 30 seconden opnemen, wel kan je vlak nadat de cijfers weer geel worden (Ze worden wit als je bezig bent met filmen) op die sneltoets drukken, en daarna kan je al die filmpjes aan elkaar plakken. Wel zijn deze filmpjes niet van goede kwaliteit, en spelen heel snel af. Maar het is bruikbaar... :)

Succes! ;)

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro

Oke bedankt, dan ga ik dat even proberen :Y

Ik heb her geprobeerd en het lukte nou zit ik met 2 vraagjes

1-Als het geel is neemt hij niet op maar als ik op de toets drukt word hij rood wat betekend dat?

2-Hoe plak je die korte stukjes aan elkaar tot een langer filmpje?

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:
Oke bedankt, dan ga ik dat even proberen :Y

Ik heb her geprobeerd en het lukte nou zit ik met 2 vraagjes

1-Als het geel is neemt hij niet op maar als ik op de toets drukt word hij rood wat betekend dat?

2-Hoe plak je die korte stukjes aan elkaar tot een langer filmpje?

1) Als de FPS balk geel is gebeurt er niks hier word alleen de 'Frames per seconde' gemeten. Als je op de knop druk voor videoopnemen dan zal hij roord worden, dit is dus een teken dat hij aan het opnemen is.

2) Dit moet je met een beeldbewerking's programma doen, denk aan Windows Movie Maker die je gratis bij Windows krijgt. Je kan hem vinden onder de map Bureau-accesoires, waar je dan moet kiezen voor Movie Maker. Eenmaal in het programma kun je diverse stukken aan elkaar monteren. Zodat je een lange film krijgt, de bestanden kan je vinden in deze map:

Lokaal Station > Fraps

Veel succes. :cya:

Geplaatst:

Als ik bij movie maker project open doe en dan naar frags gaat staat er alleen maar help dan kan ik op een pijltje klikken en staat er twee keuzes : eerste Windows movie maker-projecten (*MSWMM) tweede Alle bestanden als ik dat aanklik krijg ik wel mijn opname te zien als ik die vervolgens aanklik zegt ie: stukje 1 is geen geldig project bestand van windows movie maker als u een foto of een audio of video bestand wilt in het project inporteren selecteert u inportenren in collecties in het menu bestand. Ik weet niet wat ik nu hiermee moet doen want asl ik dat collecties in het menu bestand aanklik gebeurd er niks :?

Geplaatst:

Start movie maker op druk dan CTRL+N in. en dan CTRL+I ;) . Ben je klaar met je film doe dan: CTRL+P.

Verder moet je maar wat uitzoeken hoe Windows Movie Maker werkt

Ok ik ga t ff proberen :)

Het is gelukt! :Y Hardstikke Bedankt Kraay :D

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...