the maxz Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 heej bestaat er misschien een programma waarmee je dus een filmpje kan opneme bijv. van een stunt filmpje ofso zo ja kan iemand mij een site wijzen Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Jahoor, dat programmaatje waarmee je het zou kunnen doen heet Fraps, je kunt het hier downloaden! Veel succes met filmen! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik gebruik dat programmaatje ook, maar op hoeveel FPS moet ik hem zetten voor geen schokkerigheid? Dus voor een goed filmpje.. Reageren
Bling Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Je kunt hem het best op 30 FPS zetten, als het goed is hoort hij dan niet stotterig te gaan Reageren
LBG Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hier zijn echt al heel veel topics over.... Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hallo, Ik wou ook een filmpje maken dus kwam ik deze topic tege ik heb dat Fraps programmatje gedownload. Alleen zit ik met de vraag wat moet ik nu doen om van sa een filmpje te maken Alvast Bedankt Reageren
Velaro Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Hey Gammie, Je moet even Fraps opstarten, en kijken op welke toets je tijdens een game moet drukken om te filmen. Let wel op dat Fraps aanstaat. Dit filmpje kan bij de gratis versie slechts 30 seconden opnemen, wel kan je vlak nadat de cijfers weer geel worden (Ze worden wit als je bezig bent met filmen) op die sneltoets drukken, en daarna kan je al die filmpjes aan elkaar plakken. Wel zijn deze filmpjes niet van goede kwaliteit, en spelen heel snel af. Maar het is bruikbaar... Succes! Velaro. Bewerkt: 28 juni 2006 door Velaro Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Oke bedankt, dan ga ik dat even proberen Ik heb her geprobeerd en het lukte nou zit ik met 2 vraagjes 1-Als het geel is neemt hij niet op maar als ik op de toets drukt word hij rood wat betekend dat? 2-Hoe plak je die korte stukjes aan elkaar tot een langer filmpje? Bewerkt: 28 juni 2006 door gammie Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Oke bedankt, dan ga ik dat even proberen Ik heb her geprobeerd en het lukte nou zit ik met 2 vraagjes 1-Als het geel is neemt hij niet op maar als ik op de toets drukt word hij rood wat betekend dat? 2-Hoe plak je die korte stukjes aan elkaar tot een langer filmpje? 1) Als de FPS balk geel is gebeurt er niks hier word alleen de 'Frames per seconde' gemeten. Als je op de knop druk voor videoopnemen dan zal hij roord worden, dit is dus een teken dat hij aan het opnemen is. 2) Dit moet je met een beeldbewerking's programma doen, denk aan Windows Movie Maker die je gratis bij Windows krijgt. Je kan hem vinden onder de map Bureau-accesoires, waar je dan moet kiezen voor Movie Maker. Eenmaal in het programma kun je diverse stukken aan elkaar monteren. Zodat je een lange film krijgt, de bestanden kan je vinden in deze map: Lokaal Station > Fraps Veel succes. Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Als ik bij movie maker project open doe en dan naar frags gaat staat er alleen maar help dan kan ik op een pijltje klikken en staat er twee keuzes : eerste Windows movie maker-projecten (*MSWMM) tweede Alle bestanden als ik dat aanklik krijg ik wel mijn opname te zien als ik die vervolgens aanklik zegt ie: stukje 1 is geen geldig project bestand van windows movie maker als u een foto of een audio of video bestand wilt in het project inporteren selecteert u inportenren in collecties in het menu bestand. Ik weet niet wat ik nu hiermee moet doen want asl ik dat collecties in het menu bestand aanklik gebeurd er niks Reageren
Kraay Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Start movie maker op druk dan CTRL+N in. en dan CTRL+I . Ben je klaar met je film doe dan: CTRL+P. Verder moet je maar wat uitzoeken hoe Windows Movie Maker werkt Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ok ik ga t ff proberen Het is gelukt! Hardstikke Bedankt Kraay Bewerkt: 28 juni 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.