deagle Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hoi . Ik heb vanmiddag geknutseld in PS. Dit is er uitgekomen Commentz ? Reageren
ShortY- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Leuke render! Erg leuk ook met de band Gorillaz erop. Ik zou alleen zelf willen weten hoe je die arcering moet doen. Ik ben er zelf nog niet achter gekomen, ik ben ook pas nieuw in PS enz. Maarja, ik vind je plaatje erg mooi EDIT: Wat stom Je cijfer vergeten: 8,7/10 (Ik ben er inmiddels ook achter hoe je die arcering moet toepassen!) Bewerkt: 16 juni 2006 door ShortY- Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Oeh ik vind Gorillaz zo goed Jammer dat ze gestopt zijn.. Owja, het ging over je siggy Tja, ik vind Gorillaz zowiezo al goed, dus je slechte punten geven kan ik al zeker niet doen.Ik geef je een 9£ De achtergrond is niet echt me ding de rest alles perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.