The Mafia Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik heb een lay-out gemaakt alleen de Tekst moet er nog in. Reageren
Ferre Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hij is wat aan de spimele kant, maar ik vind hem wel rustgevend. Veel sites vind ik altijd zo druk, deze valt mee. Alleen het lijkt alsof je nog maar op de helft bent. Ik zou het mooier vinden als je ook een Grandient over dat grijze vlak gooit, netzoals in je logo (geen verstand van die benamingen). En dat Home | Designs | Contact | About Us zou ik mooier vinden als het in een apart vak staat, in plaats van in je content (deze weet ik wel ). Misschien is het ook mooier als hij helemaal oranje is. Past misschien wel bij de WK sfeer. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik vind het leuk gedaan, ik maak zelf ook websites (meestal met templates) Maar als je nou zo'n design maakt? hoe doe je dan links erop? kan dit met macromedia? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Volgens mij snij je dan je template in veel stukken, zodat hij in elkaar past. De knoppen zijn uitgesneden en daar is de link op gezet. Volgens mij hoor . Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Volgens mij snij je dan je template in veel stukken, zodat hij in elkaar past.De knoppen zijn uitgesneden en daar is de link op gezet. Volgens mij hoor . Bedankt voor t advies , ik ga denk ik zelf ook een webdesign maken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Mhm net als de andere comments. Je moet lorem ipsum als opvulling gebruiken. En tja, je moet wat meer opvulling gebruiken, bijvoorbeeld door middel van grandiets of blending options. De font gaat wel. Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hoe doe je dan links erop? 1>Open Photoshop. 2>Neem de Slice Tool. 3>Selecteer de Tekst dat ergens naar toe moet Linken. 4>Dubbelklik daarop en vul bij Url in de link waar hij naar toe moet linken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.