brbgtaplayer Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 yo, ik heb een mod gemaakt voor gta3, zodat je zwarte stoplichten krijgt. ja, ik weet dat weinig mensen gta3 spelen, niet daarover beginnen aub! dit is de link. Reageren
XboxGta Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Heb je eventueel ook enkele screens Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) die zit erbij. w8ff, dan zal ik die toevoegen. EDIT: dit is het: Bewerkt: 15 juni 2006 door brbgtaplayer Reageren
[Baz] Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Bewerkt: 16 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 nou weet je wat het is,ik heb de deutschland mod gedownload maar de stoplichten waren nog geel en dat klopt niet, dus. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor bedankt man !!! >>> Door Matiscus: Het is een vrouw. <<< Reageren
[Baz] Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 anders vat je het ff verkeerd op Reageren
MiniShark Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor bedankt man !!! bedankt vrouw dan he Reageren
Fuffie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik vind het best wel mooi klein maar mooi beter dan niks zeg ik altijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.