Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    122

  • -Matthijs-

    24

  • Cabyon

    18

  • Tunix

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik doe het maar even hier: over het installeren, ik heb al gekeken in Adobe Guide hier, en dat filmpje, maar steeds als ik een lettertype heb gedownload, hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand? Want ik kan hem steeds niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand?

Zoals de Adobe Guide voorschrijft. :puh:

Een gedownload lettertype bevat meestal een .TTF (TrueType font) of een .OTF (OpenType font). Het maakt eigenlijk weinig uit welke je aantreft; beide plaats je namelijk in de volgende map: C/WINDOWS/Fonts. Als je dat netjes gedaan hebt, zou het font gewoon beschikbaar moeten zijn in Photoshop. Zo niet, dan doe je kennelijk ergens iets fout...

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Flitskikker al zei is dit inderdaad geen font maar meer een logo gemaakt voor dit spel.

Maar ik kan wel zien dat het niet een erg moeilijke is. Misschien moet jij een topic openen in het Graphics aanvraag sector. Met als hoofd doel dat iemand zo'n logo voor jou zal maken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand (dus Flitskikker :puh: ) dit lettertype of iets dat er ongelooflijk veel op lijkt (ga alleen maar de G gebruiken).

[...]

Dat lijkt mij gewoon een paar letters die speciaal voor het spel zijn gemaakt. ;)

Aww :erm:

Zoals Flitskikker al zei is dit inderdaad geen font maar meer een logo gemaakt voor dit spel.

Maar ik kan wel zien dat het niet een erg moeilijke is. Misschien moet jij een topic openen in het Graphics aanvraag sector. Met als hoofd doel dat iemand zo'n logo voor jou zal maken. :D

Maar ik wil er zelf juist wat mee doen :puh:

Maar weet iemand dan eentje die er veel op lijkt :engel:?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand?

Zoals de Adobe Guide voorschrijft. :puh:

Een gedownload lettertype bevat meestal een .TTF (TrueType font) of een .OTF (OpenType font). Het maakt eigenlijk weinig uit welke je aantreft; beide plaats je namelijk in de volgende map: C/WINDOWS/Fonts. Als je dat netjes gedaan hebt, zou het font gewoon beschikbaar moeten zijn in Photoshop. Zo niet, dan doe je kennelijk ergens iets fout...

Bij mij werkt dit niet. Ik doe altijd met de rechtermuisknop erop klikken, en dan op Installeren... Werkt wel. Misschien dat dat alleen bij Vista zo zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Myriad Pro Semibold, tevens het standaard lettertype van iPod en iPhone, als ik me niet vergis.

Ik heb het even opgezocht, en het is betalend, tenzij je het bij acrobat reader 7.0 hebt gekregen, en ik ben even gaan kijken in de installatiefolder. Daar heb ik 4 verschillende myriads gevonden, die nu in de bijlage zitten. :)

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Myriad Pro Semibold, tevens het standaard lettertype van iPod en iPhone, als ik me niet vergis.

Ik heb het even opgezocht, en het is betalend, tenzij je het bij acrobat reader 7.0 hebt gekregen, en ik ben even gaan kijken in de installatiefolder. Daar heb ik 4 verschillende myriads gevonden, die nu in de bijlage zitten. :)

Toch bedankt maar had ze al van Flitskikker via MSN ontvangen :engel:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...