Daffy Duck Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hoi,weet iemand welke lettertypen dit zijn: {plaatjes} En weet je dan ook waar ik die gratis kan downloaden? Alvast bedankt Daffy Duck Enne..Staat het onderwerp hier goed? >>> Door Preddy: , daar hebben we in het Graphics gedeelte ene apart topic voor . Samengevoegd met dat topic.<<< Bedankt Preddy Die van die trailer: Garage Gothic. Deze heb ik nog niet gratis kunnen vinden. Ik zoek nog verder. PS: Je kunt wel een sample text invoeren. Voorbeeld: Die van het San Andreas menu: Beckett & Bank Gothic. Allebei en meer gratis te vinden in het San Andreas Lettertypenpakket. Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Alvast bedankt Flitskikker! Daffy Duck Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Heey, Ik heb net het pricedown font gedownload. Dat was hier. Maar hoe moet ik dit nu in mijn microsoft word zetten? Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Heey,Ik heb net het pricedown font gedownload. Dat was hier. Maar hoe moet ik dit nu in mijn microsoft word zetten? Ik heb even de zoekmachine gebruikt en kwam op deze post van -Matthijs-: 1. Je download je font.2. Je pakt je font uit. 3. Het lettertypebestand kopieër je dan naar (C:)>Deze computer>Windows> Fonts. 4. Je font is geïnstaleerd! Succes! Hopelijk heb je er wat aan Veel plezier met je lettertype! Daffy Duck Reageren
Donwell Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Weet iemand ook alweer het GTA font?? Ik weet namelijk niet meer precies wat die was... ;P deze dus Bewerkt: 26 april 2007 door Donwell Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Weet iemand ook alweer het GTA font?? Ik weet namelijk niet meer precies wat die was... ;P Dat font, waarmee 'Grand Theft Auto' is geschreven heet Pricedown, en is tevens hier te downloaden. Succes ermee! Reageren
Bassiej Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik zoek de deze: Deze bestaat volgens mij niet. Het font in het logo is zelf gemaakt. Deze komt er wel aardig dicht bij in de buurt, maar niet helemaal. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Weet iemand ook alweer het GTA font?? Ik weet namelijk niet meer precies wat die was... ;P Dat font, waarmee 'Grand Theft Auto' is geschreven heet Pricedown, en is tevens hier te downloaden. Succes ermee! Bedankt -Matthijs-! Reageren
Juice Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe dit lettertype heet? Bewerkt: 30 april 2007 door RonaldVC Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Heeft er iemand misschien een font van Letters waarvan er bloed naar beneden stroomt of anders het onderstaand font : THRILLER : Reageren
Eros Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Heeft er iemand misschien een font van Letters waarvan er bloed naar beneden stroomt of anders het onderstaand font : THRILLER : http://www.dafont.com/rocky.font Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Weet iemand hoe dit lettertype heet? Dat is Gill Sans. Die zit standaard bij Office, anders kun je hem krijgen via mij te pb'en. Mvg, Flitskikker Reageren
Donwell Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik zoek het font van The Royal Guardian, dit font dus: Alvast bedankt! Reageren
Tunix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ik zoek het font van The Royal Guardian, dit font dus: Alvast bedankt! Dat is Park Avenue BT, klik voor de download. Het stond op pagina 3 van dit topic. Bewerkt: 3 mei 2007 door Tunix Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik zoek deze lettertype in deze signature kun je hem zien http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49100 Ik zoek de bovenste en de onderste lettertype dus eigenlijks allemaal wat hij in zijn signature heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.